قائم‌مقام ستاد کروبی معاون پیرمرد پولدار شد!

  • ۱۲۰

قرار است سکان هدایت بزرگترین سازمان صنعتی کشور، با گردش مالی دهها هزار میلیاردی به مهره نزدیک به کروبی سپرده شود

 سید رضا نوروززاده یکی از اعضای هیات موسس حزب منحل شده ی اعتماد ملی است و قرار است جایگزین غلامرضا شافعی شود.

نوروززاده که یکی از نمایندگان متحصن مجلس ششم بود در انتخابات مجلس هشتم رد صلاحیت شد.



مهدی کروبی که در جریان احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس هشتم، تنها از دو نفر از ردصلاحیت شدگان حمایت کرده بود، در شهریور ماه 88 در نامه ای به دفاع تمام قد از نوروززاده پرداخته است.

کروبی درباره او نوشته بود: "آقای دکتر سید رضا نوروززاده که 5 دوره متوالی و به مدت 20 سال نمایندگی مجلس را در کارنامه خویش دارد و نمونه انسان خدمتگزار و با صلاحیت، تحصیل کرده، متخصص و با سوابق درخشان می‌باشد، به چه گناهی برای مجلس هشتم رد صلاحیت می‌شود؟!"

رضا نوروززاده یکی از 9 اصلاح طلبی است که آذرماه سال گذشته در نامه ای به حسن روحانی بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88 (!)، آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر از موسوی و کروبی و رهنورد تاکید کرده و با استناد به آنچه "چهره بین المللی خاتمی" خواندند، از روحانی خواسته‌ بودند که از او مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاکسپاری ماندلا حضور یابد!

این چهره جدید دولت تدببر و امید پیش از این در دفاع سینه چاکانه از کاندیداتوری مهدی کروبی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفته بود: "آقای کروبی یکی از معدود سیاستمداران توانایی است که نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کرده است. او نمی خواهد اجازه دهد انقلابی که به سختی با نثار خون شهدای جنگ ایران و عراق به ثمر رسیده از آرمان های اصلی خود منحرف شود به طریقی که مردم نسبت به انقلاب بدبین نشوند"

به این ترتیب قرار است سکان هدایت بزرگترین سازمان صنعتی کشور، با گردش مالی دهها هزار میلیاردی به مهره نزدیک به کروبی سپرده شود.

گفتنی است ده‌ها شرکت بزرگ صنعتی زیرمجموعه ایدرو به شمار می‌روند. از جمله این سازمان سهامدار شرکت‌های بزرگی چون ایران خودرو ، سایپا و... است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code