کنایه روزنامه کیهان به آیت الله هاشمی: اگر دانشگاه آزاد ملک مطلق خداوند است ...

  • ۱۲۵

 روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت؛

گفت: عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد گفته است «دانشگاه آزاد ملک مطلق خداوند است»

گفتم: نه فقط بقیه دانشگاه‌ها بلکه همه جهان هستی هم ملک مطلق خداوند است.

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: اگر واقعا معتقدند دانشگاه آزاد ملک طلق خداوند است پس چرا می‌خواستند آن را وقف کنند؟ یعنی می‌خواستند ملک طلق خداوند را به خود خداوند برگردانند؟!
کنایه روزنامه کیهان به آیت الله هاشمی: اگر دانشگاه آزاد ملک مطلق خداوند است چرا می‌خواستید آن را وقف کنید

گفت: منظورش این است که اموال دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و مجلس نباید از آن تحقیق و تفحص کند!

گفتم: اولا که دانشگاه آزاد با کمک‌های کلان دولت تشکیل شده و ثانیا؛ اگر مال مردم است باید در اختیار نظام باشد نه‌یک‌عده خاص.

گفت: خلاصه می‌خواهند مثل گذشته از تحقیق و تفحص و بازرسی و قوانین وزارت علوم فرار کنند.

گفتم: یارو وصیت کرده بود که او را در یک پارچه کهنه و رنگ و رو رفته کفن کنند. پرسیدند چرا؟ گفت؛ برای این که فرشته مرگ تصور کند من مرده قدیمی هستم و از سؤال و جواب در امان باشم!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code