ملت غیور ایران هیچ هراسی از تهدیدات دشمنان ندارد

  • ۹۳

 آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم افزود: مطمئنا با هوشیاری ملت ایران ،استکبار جهانی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند. 

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون روزی نبوده است که از سوی دشمنان اسلام ، تحریم و یا تهدیدهای نظامی نشده باشیم اما نیروهای مسلح، بسیجیان و ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل آنها ایستاده اند 

و با استکبار جهانی کنار نمی آیند.

وی گفت: امروز پیشرفت های ˈایران مقتدرˈ در عرصه های مختلف علمی و نظامی به جایی رسیده است که رژیم اشغالگر قدس به هراس افتاده و در مذاکرات هسته ای به آمریکا فشار می آورد که جمهوری اسلامی را خلع سلاح کنید، اما به فضل الهی ملت غیور ایران اسلامی هیچگاه مقابل این تهدیدات احساس ضعف و ناتوانی نخواهد کرد.

امام جمعه موقت قم خطاب به آمریکایی ها گفت: شما در مذاکرات مشکل بوجود آورده اید اما ملت ما آنقدر صبر و بردباری می کند تا سر عقل بیایید و اگر کوچکترین چشم طمعی به خاک این مرز و بوم داشته باشید، تودهنی محکمی از ملت و رزمندگان اسلام خواهید خورد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی با تلاش و همتی مثال زدنی کارهای به ظاهر نشدنی را اجرایی می کنند

لذا باید نعمات خداوند را سپاسگذاری کرده و با رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری که در دنیا نظیر ندارد ، راه با صلابت خود را ادامه دهیم.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: امروز روزی به یاد ماندنی درتاریخ ملت ایران و جهان است که تا سال های متمادی درخاطره مردم خواهد ماند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم امروز همزمان با سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر در میدان امام خمینی(ره) در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در عملیات بیت المقدس در 10 اردیبهشت سال 61 در محور ˈاهواز، خرمشهر، دشت آزادگانˈ ، شهر خرمشهر از لوث وجود نیروهای رژیم بعث عراق پاکسازی شد. 

به دنبال تجاوز ارتش رژیم بعثی عراق در شهریورماه سال 59 به مرزهای جمهوری اسلامی ایران، خرمشهر درچهارم آبانماه همان سال سقوط کرد و به اشغال نیروهای متجاوز درآمد. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code