فرافکنی صهیونیست‌هادرباره مذاکرات سازش

  • ۲۰۰
در پی شکست مذاکرات سازش صهیونیستی - فلسطینی، مطبوعات رژیم اشغالگر به منظور فرافکنی، آمریکا و به ویژه "مارتین ایندایک" فرستاده آمریکا را مسؤول این شکست معرفی می‌کنند.
العالم: در پی شکست مذاکرات سازش صهیونیستی - فلسطینی، مطبوعات رژیم اشغالگر به منظور فرافکنی، آمریکا و به ویژه "مارتین ایندایک" فرستاده آمریکا را مسؤول این شکست معرفی می‌کنند.

در برنامه "العین الاسرائیلیه" به بررسی روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی در سایه شکست مذاکرات شکست پرداخت و گزارشی از شبکه دوم رژیم صهیونیستی را در این خصوص بررسی کرد.
در این گزارش، مارتین ایندایک به سبب انتقاد از هر دو طرف فلسطینی و صهیونیستی، مورد نقد قرار گرفته است.
 
مارتین ایندایک در اظهاراتش گفته بود: شهرک سازی افسارگسیخته آن هم در میان مذاکرات، نه تنها اعتماد طرف فلسطینی برای ادامه مذاکرات را از بین می برد، بلکه حتی ممکن است آینده یهودی "اسرائیل" را هم به نابودی بکشاند.
 
وی همچنین آشتی ملی میان حماس و فتح را مانعی فلسطینی در راه به نتیجه رسیدن مذاکرات برشمرد.
 
ایندایک سپس تاکید کرده بود که "اگر قرار باشد فقط آمریکا ضرورت پیشبرد مذاکرات را درک کند، این مذاکرات هیچ نتیجه ای نخواهد داشت".
 
گفتنی است که اوضاع کنونی، دقیقا همان وضعی است که 9 ماه پیش وجود داشت، زمانی که کری وزیر امور خارجه آمریکا اصرار کرد که زمینه دستیابی به راه حل نهایی وجود دارد و رهبران، به اتخاذ تصمیمات پیچیده پایبندند.
 
"محسن صالح" کارشناس امور بین المللی درباره علت فرافکنی صهیونیست ها گفت: «صهیونیست ها با ادامه شهرک سازی حتی جلوی کمک آمریکا به ابومازن برای نگهداشتن طناب پوسیده مذاکرات را گرفتند. به این ترتیب، به نظر می رسد که درگیری های لفظی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی، مسیری متقابل را در پیش گرفته است. نتانیاهو، اوباما را در معرض هجمه خود قرار می دهد. یعالون، کری را زیر سئوال می برد. در این میان، شهرک سازی صهیونیست ها، سبب آشتی فلسطینی شد و این آشتی فلسطینی زمینه ساز انتفاضه و مقاومتی خواهد شد که دشمن صهیونیست را یارای مقابله با آن نخواهد بود، به ویژه که در حال حاضر، محور مقاومت در سوریه نیز پیروز شده است و رژیم صهیونیستی نخواهد توانست در برابر وضع جدید منطقه ایستادگی کند، مخصوصا که اکنون دولت آمریکا دیگر قادر به واداشتن ملت های عربی برای تسلیم شدن در برابر رژیم صهیونیستی نیست. در یک جمله، به نظر من، "شمارش معکوس" برای رژیم صهیونیستی آغاز شده است».
  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
    با سلام
    شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء
    http://smd1364.blog.ir
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    یا حق - یا علی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code