سکوت روحانی در برابر درخواست خاتمی

  • ۲۰۲

 سید محمد خاتمی به تازگی در پیغامی به رئیس جمهور از وی پرسیده است که چرا کمیته انتخابات را تشکیل نمی دهید؟
رادیو اسراییل: روحانی به سیم آخر زده است

سایت جهان با اعلام این خبر نوشت که "خاتمی توصیه کرده است که برای کنترل فضا باید این کار زودتر انجام شود و وقت دارد از دست می رود. گفته شده رئیس جمهور معتقد است که این فعالیتها دولت را به حاشیه می برد و تا این لحظه پاسخی به این پیشنهاد نداده است."

به گزارش پایگاه خبر صراط، حسن روحانی پیش از این نیز به درخواست علنی تعدادی از اصلاح طلبان در خصوص اعزام خاتمی به عنوان نماینده دولت به مراسم یادبود نلسون ماندلا نیز پاسخی نداده بود.

همچنین در مراسم روز دانشجو در 16 آذر سال گذشته، در حالی که زمزمه هایی مبنی بر حضور خاتمی در دانشگاه تهران به گوش می رسید، برخی رسانه ها از مخالفت روحانی با این موضوع خبر دادند و نوشتند که روحانی گفته است: "نباید فضای دانشگاه‌ها را ملتهب کرد. کشور نیاز به آرامش برای عبور از مشکلات دارد. هر گونه تنشی در دانشگاه‌ها به ضرر وزیر، استادان و دانشجویان است."
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code