خداحافظی کی‌روش با فوتبال ایران پس از پایان جام جهانی؛ گزینه فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌ها مشخص شد

  • ۲۶۳

گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص شد که نامش کارلوس کی‌روش نیست.

خداحافظی کی‌روش با فوتبال ایران پس از پایان جام جهانی؛ گزینه فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش نامه نیوز، اختلافات کارلوس کی‌روش با مسئولان فدراسیون و مصاحبه اخیر او مبنی بر اینکه 10 ماه است که تلاشی برای تمدید قرار داد نمی‌بیند، نشاندهنده این است که نه فدراسیون و نه کی‌روش تمایلی به ادامه همکاری بعد از جام جهانی با هم ندارند.

از سویی علی کفاشیان مدعی شده که کی‌روش برای تمدید قرارداد مبلغی بالغ بر 16 میلیارد تومان خوستار شده و از همین رو به نظر می‌رسد فدراسیون نتواند قرارداد کی‌روش را تمدید کند.

خبرنگار نامه نیوز با پیگیری های خود از یک منبع آگاه به مسائل تیم ملی فوتبال در این باره کسب اطلاع و گزینه موردنظر فدراسیون برای جانشینی کی روش را شناسایی کرد.

این مقام آگاه در این خصوص گفت: با توجه به درخواست عجیب و غریب کی‌روش از مسئولان رده بالای ورزش و اختلافات او با مریبان و مسئولان تیم های باشگاهی و زیر سوال بردن اسپانسر‌ تیم ملی، فدراسیون تصمیم ندارد قرارداد وی را تمدید کند و به همین دلیل حسین فرکی جدی ترین گزینه هدایت تیم ملی در بازی های جام ملت‌های آسیا است.

حتی اگر فرکی قرارداد خود را با فولاد تمدید کند توافقی خواهد بود که در صورت درخواست فدراسیون از این تیم خوزستانی جدا شود و هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
    با سلام
    شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء
    http://smd1364.blog.ir
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    یا حق - یا علی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code