اولین خرید پرسپولیس مشخص شد

  • ۲۳۴

 مهدی دغاغله درباره پیشنهادی که از پرسپولیس دریافت کرده، اظهار کرد: صحبت‌هایی انجام شده و تا امروز همه چیز مشخص می‌شود. من در چند روز گذشته هم با دایی و هم با رحیمی صحبت کرده‌ام. از آنجایی که دایی مستقیما با من حرف زد دیگر نتوانستم پیشنهاد او را رد کنم و اگر اتفاق خاصی افتاد فصل بعد در پرسپولیس خواهم بود.

او ادامه داد: در پرسپولیس و استقلال شرایط سخت است، اما من مطمئنم که اگر خوب تمرین کنم دایی کسی نیست که بخواهد حق بازیکن را بخورد و حتما از من استفاده می‌کند.

دغاغله در پاسخ به این سوال که ترسی از حاشیه‌های پرسپولیس ندارد؟ گفت: کسی که زندگی سالم داشته باشد چرا باید از حاشیه بترسد. شما اگر همه تمرکزتان را روی فوتبال بگذارید، می‌توانید موفق شوید. من هم تلاش می‌کنم به امید خدا اگر به پرسپولیس آمدم کارم را به درستی انجام دهم.

مهاجم فصل گذشته ملوان گفت: یکی از دلایل اصلی من برای پذیرش پیشنهاد پرسپولیس این بود که می دانستم دایی به بازیکنان جوان اعتماد دارد و علاقه زیادی برای کار با آنها دارد. با رحیمی هم صحبت کردم و همه حرف‌ها مثبت بود. باید تشکر ویژه‌ای از مردم انزلی داشته باشم که در این مدت خیلی به من لطف داشتند، اما به هر حال من هم سرنوشتی دارم و شاید آینده من در پرسپولیس است. من خیلی به این موضوع فکر کردم و تصمیم گرفتم که به پرسپولیس بیایم. امیدوارم همه چیز برایم مناسب باشد.
 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code