شکرخواه: اگر دولت ها قدرت رسانه را درک نکنند شکست خواهند خورد

  • ۲۰۶

 یک استاد علوم ارتباطات درمورد نقش رسانه ها در سیاست گفت: اگر دولت ها قدرت رسانه و نقش آن در سیاست را درک نکنند قطعا شکست خواهند خورد.


این استاد دانشگاه با تاکید بر این که تاثیرات رسانه یک طرفه نیست گفت: رسانه ها شکل جدیدی به خود گرفته اند و مخاطب نیز بر رسانه تاثیرگذار است. 

شکرخواه بیان کرد: رسانه ها دیگر نمی خواهند همچون گذشته با برجسته سازی و شیوه های مختلف ذهن مخاطب را شکل دهند زیرا مخاطبان نیز می توانند به صورت یک واحد ارتباطی عمل کنند. 

وی با اشاره به این که در کنار خبرنگاران و افراد حرفه ای آماتورها نیز وارد بحث اطلاع رسانی شده اند گفت: امروز با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی و دیگر وسایل ارتباطی مخاطبان نیز می توانند خود در بحث اطلاع رسانی سهیم باشند. 

27 اردیبهشت ماه با تصویب شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور ثبت شده و دست اندرکاران امور روابط عمومی و علوم ارتباطات همه ساله با اجرای برنامه های مختلف این روز را گرامی می دارند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code