برنامه های سپاه برای تحقق شعار فرهنگ و اقتصادبا عزم ملی

  • ۱۰۱

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در راستای تحقق شعار امسال رهبرمعظم انقلاب ،سپاه و بسیج این آمادگی را دارد که نقش فعال و تاثیرگذاری را ایفا کند. 

؛سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص برنامه های سپاه برای تحقق شعار فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است گفت: در عرصه اقتصادی سپاه و بسیج این آمادگی را دارد که نقش فعال و تاثیرگذاری را ایفا کند ولی دولت محترم باید این مسئله را از ما بخواهد و بعضی زمینه ها را فراهم و در واقع مطالبه کند.

 

وی افزود: در اوضاع کنونی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر پیشگامی سپاه در عرصه فرهنگ گفت: سپاه حضور در عرصه فرهنگ را چند سال است که آغاز کرده است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ باید برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد و به کارهایی که قبلا انجام شده است عمق داده شود زیرا فعالیت های عرصه فرهنگ با توجه به گستردگی آن در کوتاه مدت نتیجه بخش نخواهد بود و باید زمان بیشتری داشته باشیم.

 

سرلشکر جعفری درپاسخ به پرسشی درخصوص کاستی های راهیان نور گفت: در زمینه معرفی آرمان های شهیدان و فضای معنوی و فداکاری های شهیدان باید تلاش بیشتری انجام تا این ایثارها به خوبی به نسل جوان معرفی شود زیرا امکانات مادی تا حد زیادی تامین شده است و باید برای اثرگذاری معنوی راهیان نور برنامه ریزی صورت گیرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code