فتوای جدیدکرکس ها: متلک پرانان با مواد شیمیایی عقیم شوند

  • ۱۳۷

قزوینی غرابی: مفتی برجسته وهابی با صدور فتوایی درباره متلک پرانان به نوامیس مردم، حکم به عقیم کردن آنان با مواد شیمیایی داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از القدس العربی، شیح عبدالله النفیسان رئیس سابق دانشکده شریعت دانشگاه امام سعود که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه روتانا خلیجیه شرکت کرده بود گفت: کسی که به متلک پرانی در بازارها با تجاوز جنسی عادت کرده است باید با مواد شیمیایی عقیم شود.
این مفتی وهابی افزود: پیامبر اکرم (ص) از عقیم و اخته کردن نهی کرده است اما چنانچه علم به جایی برسد که با مواد شیمیایی بتوان جلوی شهوت افراد منحرف را گرفت امری جایز خواهد بود !
براساس خبری که روزنامه سعودی الوطن منتشر کرده بود الفنیسان در توجیه فتوای خود گفته است قوانین فراوانی برای جلوگیری از متلک پرانی و تجاوز در کشورهای مختلف اجرا شده است اما نتیجه مناسبی نداشته است.
این فتوای الفنیسان با واکنش منفی بسیاری از کاربران اینترنت مواجه شده است. تعدادی از کاربران این اقدام را مشابه با اخته کردن چهارپایان دانسته اند و بسیاری دیگر آن را مخالف با حدیث پیامبر قلمداد کرده اند. برخی دیگر از کاربران نیز گفته اند علمای وهابی تاکنون در همه حیطه های فتوا صادر کرده اند و اخته کردن مردان نیز قلمرو جدید آنها در فتواست.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code