وزیری که باید ارشاد شود

  • ۱۵۰

رهبر معظم انقلاب در دیدار با  اعضاى مجلس خبرگان فرمودند: "ما حتماً در مسئله‌ى فرهنگ‌[باید توجه کنیم‌]، دولت محترم هم باید توجه کند، دیگران هم توجه کنند. بنده هم در این نگرانى با شما سهیم هستم و امیدوارم کهمسئولین فرهنگى توجه داشته باشند که چه میکنند. با مسائل فرهنگى شوخى نمیشود کرد، بى‌ملاحظگىنمیشود کرد؛ اگر چنانچه یک رخنه‌ى فرهنگى به‌ وجود آمد، مثل رخنه‌هاى اقتصادى نیست که بشود [آن را] جمع کرد، پول جمع کرد یا سبد کالا داد یا یارانه‌ى نقدى داد؛ این‌جورى نیست، به این آسانى دیگر قابل ترمیم نخواهد بود،مشکلات زیادى دارد."

وزیری که باید ارشاد شود

آقای جنتی وزیر ارشاد که مانند شوالیه های پیشین ناتوی فرهنگی سپرش را در مقابل حزب الهی هابرداشته و شمشیر از رو بسته می گوید می خواهم راه دولت خاتمی را در وزارت ارشاد ادامه بدهم.

باخودم گفتم خب بگذار ببینم در دوران بلانسبت درخشان آقای خاتمی در وزارت ارشاد چه دسته گل هایی به آب داده شده که فقط بردن نام عطاءالله مهاجرانی جواب تمام سؤالاتم را یکجا داد. چی؟ عطاءالله رو نمیشناسین؟ ای داد. بابا همونی که عاشق کل خانم های وزارت ارشاد شده بود دیگه؟ همه رو حوری و پریمی دید و دو سه تا شون هم گرفت. همونی که چشم خواهری به یکی از خانم های شوهردار زیرمجموعه اش داشت و ایشون رو وادار کرد شوهرش رو طلاق بده و با خودش ازدواج کنه دیگه.

چی نشناختین؟ همونکه یه سری نشریه زیر نظر گروه کیان انتشار میداد و آمریکایی ها هم گفته بودن شاه کلید براندازی نظام ایران افرادی همچون گروه کیان هستند.

بازم نشناختین؟ همونی که چک پول داخل پاکت می گذاشت و می رفت به خونه فیلم سازانی که با انقلاب زاویه داشتند وعلیه ارزش ها شخصاً سفارش فیلم می داد.

ای بابا همونی که در دوران تصدی وزارت اون زمان علاوه بر پیشبرد اهداف مورد تایید اجانب در صحنه سیاسی,توهین به اسلام و رواج بی بندوباری و ابتذال رو در دستور کار قرار داده بود تاجایی که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران, کتاب هایی با کاریکاتورهای مستهجن از امام(ره)  پخش شد علاوه بر این کتاب هایی در دفاع از سلمان رشدی در این نمایشگاه به فروش رفت و کار به جاهایی رسید که توهین به اماماسلامپیامبر(ص)وانقلاب آنقدر علنی شده بود که در یکی از روزنامه های زنجیره ای مطلبی با تیتر"چیپس با ماست و موسیر حلال است یا حرام" به چاپ رسید!!!

همونی که طی مقاله ای در روزنامه صبح امروز درباره اکبر گنجی شخصی که مستقیماً مهدویت و ائمه اطهاررا رد می کند نوشت: "اگر اکبر گنجی را از روزنامه های مستقل بگیریم آنها دچار ضعف بزرگی خواهند شد, به دقت که می نگرم گنجی برای این انقلاب بیش از دیگر انقلابیون ثمر دارد"

همونی که در مقاله ای در خصوص محسن سازگارا جاسوس سیا و سرویس اطلاعاتی انگلستان نوشت: "سازگارا با حمایت های مالی نقش پدر معنوی روزنامه دوران ما را ایفا میکند ما باید قدر شناس او باشیم"

وزیری که باید ارشاد شود

همونی که تلویزیون های لس آنجلسی و معاند نظام که بعضاً با شبکه های تروریستی در ارتباط هستند نظیر"انجمن پادشاهی ایران" اینطور از او قدردانی می کنند: "تشکر و قدردانی می کنیم از عطاءالله مهاجرانیبه خاطر تلاش و زحمتی که کشید و پست خودش را به خاطر همین فداکاری ها از دست داد."

ای بابا نشناختین؟ همونی که توی  بنیاد صهیونیستی "انستیتو واشنگتن" ازش در مورد هولوکاست سؤال کردن و بخاطر خوش خدمتی گفت: اگر حتی یک یهودی هم کشته شده باشد یک فاجعه جهانی رخ داده است؟؟؟ و در سؤال دیگری با مضمون حمله آمریکا به ایران گفت:امریکا در مورد مسائل ایران و برخورد با ایران بایستی از قدرتهم استفاده کند!!!

باباجان همونی که در مجلس عیاشی شاه عربستان در الجنادریه به همراه بعضی از تیم فکری فتنه گران شرکت می کنه و برای دریافت کمک 18 میلیون دلاری از آل یهود (سعود) به نظام و مقدسات و انقلاب توهین می کنه منظورمه ها.

دیگه ایندفعه باید بشناسینش، همونی که از ایران فرار کرد و رفت تو شبکه BBC و علیه ملت شریف ایران و به حمایت از فتنه گرا حرف میزنه و ملتی که در روز 9 دی به خیابان ها اومده بودن درخت نامید. دیگه باید شناخته باشینش.

حالا بریم ببینیم شوالیه ناتوی فرهنگی که می خواد راه وزارت ارشاد دولت خاتمی رو طی کنه در ایران چه وظایفی بر دوشش بوده و انجام داده:

اول از همه آقای جنتی اومده عکس مهاجرانی منافق رو که از روی دیوار وزارت ارشاد پایین آورده بودن رو دوبارهگذاشته سر جاش.

بعد اومد یه چندین میلیون ناقابل از بیت الحال رو داد برا آورن جسد یه عده از آمریکا که بخاطر یه دختر همدیگه رو کشته بودن و از بس نجاست کاری داشتن اسم خودشون رو گذاشته بودن گروه سگ های زرد و بعدش هم در قطعه هنرمندان دفن شدند.

بعد از اون هم گفت آوازخوانی زنان یا حضور در کنسرتی که زنان در آن آواز می‌خوانند مجازه.

بعدش هم اومد گفت به نظرمن فیس بوک از مصادیق مجرمانه به شمار نمی رود و باید رفع فیلتر بشه. همون فیس بوکی که در جریان فتنه خیلی ها برای اطلاع رسانی از مکان های اجتماع به هم اطلاع رسانی می کردند و دستور می گرفتند و باعث کلی از بی اخلاقی ها و رواج بی بند و باری ها در جامعه شده.

بعد هم مجله نشر چشمه رو رفع توقیف کرد. همون مجله ای که کارشناسان و متخصصین فرهنگی کشور در سال 1390 تعدادی از کتاب های این نشریه رو بررسی کردند و دیدند که کل مطالب اشاعه ی مراودات جنسی، توهین به دفاع مقدس، شهدا، امام حسین (ع) و عاشورا و مواردی از این قبیل بوده.

اوج خدمت ایشون هم اونجا بود که در جشنواره فیلم فجر که باید اسمشو کم کم بزاریم جشنواره فیلم زجر به فیلم هایی همچون عصبانی نیستم که در حمایت از جریان فتنه بود اجازه شرکت داده شد که البته این تنها یکی از چندتا فیلمی بود که با مضامین غیر اخلاقی و انحرافی و توهین به مقدسات اجازه شرکت در جشنواره رو گرفتند و توی همین جشنواره از برخی بازیگران قدیمى سینما نظیر بهروز وثوقی و محمدعلی فردین توسط سعید راد تمجید شد که دیگه حرفی برای گفتن نگذاشت.

و اقداماتی دیگه که مجال گفتنش نیست...

پ,ن1: حالا به نظر شما یه همچین وزیری نباید ارشاد بشه؟ اصلا بجای ارشاد اسم وزارت خونه رو بزاریم وزارت ترویج بی فرهنگی نظر شما چیه؟

پ,ن2: از قدیم گفتن هر چه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک ....

پ,ن3 : باتوجه به سابقه انتقاد پذیری دولت تدبیر و امید اگر فیلتر شدیم حلال کنید...

منبع:خادم سایبری

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code