وقتی تیموشنکو الگوی موسوی می‌شود

  • ۱۴۸
بیانیه وزارت خارجه آمریکا دودستگی دیگری را میان فعالان فضای مجازی پدید آورده به طوری که بسیاری از آنها حمایت آمریکا از سران فتنه را سندی برای مزدور بودن آنها برشمرده‌اند.
با آزادی یولیا تیموشنکو یکی از رهبران مخالفان دولت اوکراین از زندان، تعداد زیادی از رسانه های متعلق به جریان فتنه، و فعالان این جریان در فضای مجازی الگوی جدیدی برای سران فتنه یافته اند!

به گزارش گروه سیاسی صراط، فعالان جریان فتنه در فضای مجازی با انتشار عکس هایی از تیموشنکو در کنار میرحسین موسوی به شبیه سازی این دو پرداخته اند.



گفتنی است بسیاری از حامیان اصلی جریان فتنه در ماه های گذشته از حسن روحانی در خصوص دخالت مستقیم او در موضوع حصر سران فتنه ناامید شده بودند اما بیانیه وزارت خارجه آمریکا دوباره آنها را فعال کرده است.

با این وجود همین بیانیه دودستگی دیگری را میان فعالان فضای مجازی پدید آورده به طوری که دسته ای از آنها حمایت آمریکا از سران فتنه را سندی برای مزدور بودن آنها برشمرده اند.



در این بین تحولات اوکراین نیز بهانه دیگری برای تلاش این افراد در جهت الگوگیری از ناآرامی های این کشور شده است. این در حالی است که فتنه 88 از ابتدا نیز از انقلاب های مخملین مورد حمایت غرب و آمریکا از جمله انقلاب نارنجی اوکراین الگوبرداری کرده بود.

یولیا تیموشنکو یکی از رهبران انقلاب نارنجی اوکراین در سال 2004 بود که سران آن بعد از به دست گرفتن قدرت، به دلیل فسادهای مالی فراوان ناگهان توزرد از آب درآمدند!

روز گذشته تیموشنکو بعد از آزادی از زندان به جمع تجمع کنندگان در میدان استقلال کیف رفت و اگرچه گروه‌هایی از معترضان از او استقبال کردند و سخنان او را تشویق کردند ولی همه این معترضان، روی خوشی به حضور یولیا تیموشنکو نشان نداده‌اند و ده‌ها نفر از آنان در اعتراض به حضور او، محل را ترک کرده‌اند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code