نویسنده کویتی: افتخار می کنم که شیعه باشم

  • ۱۸۸

شیعه بودن بدتر است یا اینکه دختران و زنان مسلمان را به اسم "جهاد نکاح" مورد برده داری جنسی قرار می دهید؟!

"صالح عثمان السعید" نویسنده کویتی که اخیرا به شدت مورد حمله و انتقاد سلفیون کویت قرار گرفته، طی اظهاراتی گفت: افتخار می کنم که شیعه باشم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از منتقدین خود افزود: آنهایی که به من فحاشی می کنند، از من چه می خواهند؟! متأسفانه برخی از آنان مرا "گوسفند" یا "بزغاله" نامیدند.

این نویسنده کویتی که اخیرا به دلیل انتقاداتش از وهابیت، از سوی آنان مورد حمله و انتقاد قرار گرفته، همچنین گفت: آنان (وهابیون) ریش خود را بلند می کنند اما چیزی از دین نمی دانند. از همه مسلمانان نفرت و کینه در دل دارند.

او در ادامه افزود: با ریش بلند کردن که دین و ایمان انسان بیشتر نمی شود وگرنه من هم می توانم دو ماه ریشم را رها کنم تا بلند شود. آیا با رها کردن ریش، دین و ایمان آدم زیاد می شود؟!

"صالح عثمان السعید" همچنین گفت:‌ ملاک دینی آنان تغییر کرده است. هر کس که از ملت و حکومت سوریه دفاع کند، از دین خارج شده و دیگر مسلمان نیست. این چه ملاکی است؟! آیا من باید ملت و حکومت مسلمان سوریه را رها کنم و طرفدار آنانی شوم که مورد حمایت آمریکا، اسرائیل، فرانسه و ترکیه هستند؟! آیا فقط در آن صورت مسلمان خواهم بود و وظایف دین خودم را بجا آورده ام؟!

این نویسنده کویتی ادامه داد: هر انسان عاقلی می داند که اگر حکومت سوریه سقوط کند، اسرائیل در منطقه تقویت خواهد شد. به نظر من بر همین اساس هر کس که برای سقوط حکومت سوریه تلاش کند، به قدرت گرفتن اسرائیل کمک کرده است.

وی همچنین این پرسش را مطرح کرد که "آیا به نظر شما کسی که سینه یک انسان مسلمان را پاره می کند و قلب او را به صورت خام می خورد، انسان است؟! آیا این چنین فردی مسلمان است؟! هرگز فراموش نمی شود آن صحنه ای که در مقابل چشمان یک کودک سه ساله، همه اعضای یک خانواده را سر بریدند. حیوانات هم این کار را نمی کنند.

"صالح عثمان السعید" خطاب به وهابیون تکفیری گفت: به جهنم بروید شما و همه طرفدارانتان. شما مرا بخاطر دفاع از ملت و حکومت سوریه، به شیعه بودن متهم کرده اید. اگر چنین است،‌ بنده افتخار می کنم که شیعه باشم. شیعه بودن بدتر است یا اینکه دختران و زنان مسلمان را به اسم "جهاد نکاح" مورد برده داری جنسی قرار می دهید؟!

  • جمال جهانپورعضوناموران معاصرایران.باشگاه فرهنگی ورزشی دلاوران
    سلام سید بزرگ.کسی که بذری می پاشد دوست خداست .پاداش چنین کسی دعاوثناست....تشکر میکنم بابت ورود شمادر وبلاگ بنده حقیر .ما را از تجربیات خود محروم نفرمایئد.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code