مادر...

  • ۱۳۱


خدایا؛

مستجاب کن دعای مادری را که؛

هیچ آرزویی جز خوشبختی؛

و هیچ هدیه ای جز عشق و محبت؛

برای فرزندش ندارد؛

و شاید، فرزند هرگز نداند ...!



پــــــــــــــدر

تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست..

اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند..

برو ادامه مطلب...

سلامتی پدری که "نمی توانم" را

در چشمانش زیاد دیدیم

ولی از زبانش هرگز نشنیدم.....!



تا زمان می‌گذرد زندگی می‌گذرد

زندگی در گذر است آدمی رهگذر است

زندگی یک سفر است آدمی همسفر است

آنچه می ماند از او راه و رسم سفر است.



آنقدر مشغول بزرگ شدن هستیم که


گاهی فراموش میکنیم پدر و مادرمان در حال پیر شدن هستند..



برچسب‌ها: خدا
[ ] [ 15:6 ] [ سکوت ] [ 1 نظر ]
تردیدها به ما خیانت میکنند تا به آنچه لیاقتش را داریم نرسیم



دل نوشت:چگونه همیشه به یادت باشم وقتی که فقط در رنجها صدایت میکنم؟

و چگونه صدایت کنم در حالی که می دانم فاصله،توهمی بیش نیست.

وقتی پریشانم،به ارامش رود ودرخت وپرنده که همیشه به یادت هستند

غبطه می خورم،بعد از این همه تلاش برای داشتن همه چیز در دنیاچرا

 دره ی ژرف تهی بودن در مقابلم ظاهر شده؟
من آماده ام اما برای رفتن به کجا؟


به من بگو کجا به انتظارم نبوده ای که بخواهم بیایم؟


معبودم:تجربه ی آرامش تنها با تو میسر است،من شروع کردم

خودت گفتی شروع کن،یک قدم با تو تمام گام های مانده اش با من...

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code