باران رحمت الهی در «بقیع»

  • ۱۷۵

 به گزارش «شیعه نیوز»، بارش شدید و کم سابقه باران، این رحمت الهی در کشور عربستان و به ویژه مدینه منوره موجب خوشحالی زائران و اهالی این شهر شد.شدت بارش باران به گونه‌ای بود که به گفته برخی از زائران یادآور باران سیل آسای چندین سال پیش در مکه مکرمه و در موسم حج بود.


در پی بارش رحمت الهی در شهر مدینه که موجب مطبوع و بهاری شدن هوا برای زائران حرم نبوی و ساکنان این شهر شده خوشحالی مردم را نیز به دنبال داشته و اهالی از آن به عنوان باران کم سابقه یاد می‌کنند.در اثر بارش باران که باعث تجمیع آب در خیابان‌ها و معابر عمومی و پیاده رو‌ها شده، صبح امروز چهارشنبه 9 بهمن درهای قبرستان بقیع برروی زائران بسته شد و اجازه ورود آنان به این قبرستان شریف داده نشد.

پیگیری‌های حاکی از آن است که مسئولان حرم نبوی و قبرستان بقیع علت این اقدام را بارش باران عنوان می‌کنند.همه روزه زائران ایرانی و غیرایرانی بعد از نماز صبح اجازه ورود به قبرستان بقیع در جوار حرم شریف و مطهر نبوی را می‌یافتند تا چند ساعتی به خاندان رسول خدا(ص) و ائمه مظلوم بقیع عرض ارادتی داشته باشند.هم اکنون هوای مدینه نیمه ابری و گاه تمام ابری و بهاری است که در هوای معمولاً گرم این شهر اتفاقی خوشایند و مورد خواست و رضایت زائران است.


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code