وهابیون هم به صیغه کردن روی آوردند!

  • ۱۸۴

اما مشکلی که وجود دارد این است که این مردان وهابی عربستانی چگونه رابطه خود با این زنان را حلال می کنند؟!
 
شبکه خبری "فرانس 24"‌ روز گذشته در گزارشی به تلاش وهابیون و گردشگران عربستانی برای یافتن روابط جنسی حلال در کشور اندونزی پرداخت.
در این گزارش آمده بود: روابط عربستان سعودی و تایلند از سال ها پیش (حدود 30 سال) به دلیل کشته شدن چند عربستانی در تایلند و چند تایلندی در عربستان، تیره شده از همین رو سفر کردن شهروندان عربستانی به تایلند ممنوع است.

این گزارش می افزاید: سفر به تایلند به قدری برای عربستان سعودی اقدامی بد به شمار می رود که پشت گذرنامه های شهروندان سعودی نوشته "سفر به تایلند با این گذرنامه ممنوع است". از همین رو وهابیون کشور اندونزی را به عنوان مقصد گردشگری خود در شرق آسیا برگزیده اند.

"فرانس 24"‌ در ادامه گزارش خود افزود: یکی از اصلی ترین علت های این مسأله مسلمان بودن کشور اندونزی است. اندونزی با بیش از 200 میلیون نفر جمعیت، پر جمعیت ترین کشور اسلامی به شمار می رود. گردشگران وهابی هنگامی که وارد این کشور اسلامی می شوند، بدنبال برقراری روابط جنسی از نوع حلال هستند!

بر اساس این گزارش، بررسی های انجام شده نشان می دهد که زنان شاغل در صنعت روسپی گری اندونزی نیز از مردان عربستانی بیش از دیگر مردان خوششان می آید زیرا به اصطلاح پول بیشتری به آنان می پردازند!

گفتنی است، فعالیت این گونه زنان در کشور اسلامی اندونزی کاملا ممنوع و غیر قانونی است از همین رو بیشتر آنان با اجاره کردن خانه، به صورت مؤقتی با مشتریان خود ازدواج می کنند.

از سوی دیگر لازم به ذکر است که "ازدواج مؤقت" یا همان "صیغه" بر اساس فقیه و اعتقادات وهابیون اقدامی حرام و غیر شرعی به حساب می آید.

این گزارش در پایان می افزاید: اما مشکلی که وجود دارد این است که این مردان وهابی عربستانی چگونه رابطه خود با این زنان را حلال می کنند؟! لذا آنان برای حلال کردن اقدامشان، تن به دستورات زنان اندونزی می دهند و به طور مؤقت با آنان ازدواج می کنند!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code