قاشق تو جیب این تروریست چیکار می کنه؟!!!

  • ۱۵۵

پیش از این نیز تروریست های دیگری که بازداشت شده بودند لوازمی خاص با خود همراه داشتند تا به اصطلاح آن را به بهشت بروند و در آنجا از آن استفاده کنند.
به گزارش شیعه آنلاین، روز گذشته تصویری در فضای مجازی جهان عرب منتشر شد که نشان می دهد نیروهای ارتش سوریه بعد از به هلاکت رساندن یک تروریست تکفیری، در جیب وی یک عدد قاشق یافتند.
وب سایت "أنصار الفاروق" که به نظر می رسد در زمینه گروهک های تروریست فعالیت رسانه ای دارد، با انتشار این تصویر نوشت: بعد از یافتن این قاشق، نیروهای ارتش سوریه بررسی های لازم برای یافتن علت را آغاز کردند.

این وب سایت در ادامه نوشت: بعد از بررسی ها مشخص شد که این فرد تروریست که برای جنگیدن به او وعده رفتن به بهشت را داده بودند، قصد داشته این قاشق را با خود به بهشت ببرد تا در آنجا بتواند از آن برای خوردن غذاهای بهشتی استفاده کند.

گفته می شود پیش از این نیز تروریست های دیگری که بازداشت شده بودند لوازمی خاص با خود همراه داشتند تا به اصطلاح آن را به بهشت بروند و در آنجا از آن استفاده کنند.

این تصویر به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده و مورد تمسخر کاربران اینترنتی جهان عرب قرار گرفته است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code