تکذیب یک خبر توسط دفتر حضرت آیت الله سیستانی

  • ۱۳۳

گفته می شود در پی انتشار این خبر، دفتر حضرت آیت الله سیستانی با انتشار نامه ای رسمی، این اخبار و ادعا را تکذیب کرده است.
به گزارش سرویس خبری ما به نقل از شیعه آنلاین، طی چند روز اخیر برخی رسانه های عراقی به نقل از آیت الله شیخ "محمد یعقوبی" از علمای عراق مدعی شده بودند که دفتر مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله سیستانی با اعمال فشار به برخی از وزرای کابینه عراق، خواهان جلوگیری از عدم تصویب قانون جدید خانواده شده است.
شایان ذکر است، آیت الله یعقوبی در یکی از سخنرانی های اخیر خود به طور غیر مستقیم از دفتر حضرت آیت الله سیستانی نام برده بود و مدعی شد که دفتر ایشان برای جلوگیری از عدم تصویب قانون جدید خانواده، به برخی وزراء، نمایندگان مجلس و مقامات دولتی فشار آورده است.

قابل ذکر است، رفتار و موضع گیری دفتر حضرت آیت الله سیستانی در گذشته نشان داده که ایشان همواره تلاش کرده اند در مسائل اجرایی، اداری و جزئیات دخالت نکند و اگر هم اظهار نظری صورت گیرد، به صورت پند یا توصیه خواهد بود و نه اعمال فشار.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code