درخواست نابودی حماس توسط استاد الأزهر

  • ۹۷

"أحمد کریمه" در ادامه ضمن تروریست خواندن جنبش حماس، گفت: دیگر وقت آن رسیده که پرونده فلسطین را ببندیم و فلسطین را برای همیشه فراموش کنیم.
شیخ "أحمد کریمه" استاد دانشگاه الأزهر مصر از "عبدالفتاح السیسی" فرمانده ارتش و حاکم فعلی مصر خواست که به نوار غزه حمله کند و جنبش مقاومت حماس را نابود کند.
وی طی اظهاراتی گفت: بنده از سرتیپ "عبدالفتاح السیسی" درخواست می کنم که به نوار غزه لشکرکشی کند و جنبش حماس و شاخه نظامی این جنبش یعنی گردان های عزالدین قسام را در لانه آنها از بین ببرد.

او در ادامه به حمله "أنور سادات" به کشور لیبی برای نابود کردن برخی گروه ها اشاره کرد و گفت: همه به یاد دارید بعد از اینکه جناب "أنور سادات" به لیبی حمله کرد، فعالیت گروه های تروریستی در مصر پایان یافت. اکنون بسیاری از فعالیت های تروریستی در مصر از غزه آب می خورد لذا باید به آنجا حمله شود.

"أحمد کریمه" در ادامه ضمن تروریست خواندن جنبش حماس، گفت: دیگر وقت آن رسیده که پرونده فلسطین را ببندیم و فلسطین را برای همیشه فراموش کنیم.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code