وهابیت به کره ماه هم دست یافت !

  • ۱۶۸
العطیه زمانی سطح سخنرانی نا معقولانه و جهت دار خود را به همگان بیشتر نشان داد که در اوج بحران کنونی سوریه و اشغال این کشور توسط عناصر تروریستی گفت: مسئله، مسئله تروریست نیست ؛ موضوع این است که حکومت سوریه هیچ وقت نمی خواسته پذیرای جریان ها و گرایش های دیگری باشد، وهابیتی که از آن سخن می رانند فهمیده است و هیچ وقت ملت سوریه را آنقدر گرسنگی نداده که مجبور بشوند از گوشت سگ و گربه تغذیه کنند!


از جمله سخنرانان کنفرانس ژنو 2 ، وزیر خارجه قطر "خالد بن محمد العطیه" بود.

وزیر خارجه قطر در اظهاراتش گفت: وضعیت کنونی سوریه یک مشکل بزرگ جامعه بین المللی است و این وضعیت ، دولت های هم جوار سوریه را تهدید می کند. وی مدعی شد خود ملت سوریه حرف آخرش را زده و گفته که خواهان آزادی است نمیتوان این ملت را گروگان شرایط بین المللی قرار داد.

اما شاید قسمت مورد توجه سخنان العطیه دفاع غیر واقعی و ناشیانه او از جریان وهابیت بود، وی با غیر قابل توجیه شمردن کوتاهی جامعه بین المللی  در قبال مردم سوریه افزود: وهابیتی که رژیم سوریه از آن سخن می گوید کسانی را تقدیم کرده که از بالاترین سطح تحصیلی برخوردارند و ماهواره به ماه پرتاب می کنند! عناصر وهابیت به کسی ظلم نکرده اند!

العطیه زمانی سطح سخنرانی جهت دار خود را به همگان بیشتر نشان داد که در اوج بحران کنونی سوریه و اشغال این کشور توسط عناصر تروریستی گفت: مسئله، مسئله تروریست نیست ؛ موضوع این است که حکومت سوریه  هیچ وقت نمی خواسته پذیرای جریان ها و گرایش های دیگری باشد، وهابیتی که از آن سخن می رانند هیچ وقت ملت سوریه را آنقدر گرسنگی نداده که مجبور بشوند از گوشت سگ و گربه تغذیه کنند! وزیر خارجه قطر در پایان خواستار اجرایی شدن بندهای توافق ژنو 1 و پایان عملیات نظامی در سوریه شد.


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code