هشدار حزب الله درباره تهدید گروه های تکفیری

  • ۱۵۰

در پایان لازم به ذکر است، طی چند ماه اخیر درگیری و نزاع شدیدی میان حزب الله لبنان و گروهک های مسلح تکفیری در سوریه و لبنان رخ داده است.
حجة الاسلام و المسلمین شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی اظهاراتی درباره وجود موج تکفیری ها و بازتاب آن بر کشورهای منطقه هشدار داد.
شیخ "نعیم قاسم" درباره موج تکفیری ها که در گوشه و کنار جهان به راه افتاده و حقیقت بشر را تهدید می کند، هشدار داد و در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بحران سوریه سبب جذب تکفیری ها به این کشور، لبنان، مصر و دیگر مناطق شده و این بحران سبب پدید امدن برخی مشکلات برای لبنان و منطقه و موجب اخلال در امنیت لبنان شده است.

معاون سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: حل و فصل بحران سوریه به پایان یافتن بازتاب آن در لبنان کمک خواهد کرد. توجیه اقدامات تکفیری ها موجب فراهم شدن "محیط سیاسی امن" برای آنها می شود.

در پایان لازم به ذکر است، طی چند ماه اخیر درگیری و نزاع شدیدی میان حزب الله لبنان و گروهک های مسلح تکفیری در سوریه و لبنان رخ داده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code