بازداشت زنی که هماهنگ کننده "جهاد نکاح" بود

  • ۹۵

بررسی های انجام شده نشان می دهد که او در چند ماه اخیر دختران و زنان عراقی زیادی را فریب داده و در اختیار جنگجویان تروریست قرار داده است.
 
به گزارش سویس خبری ما به نقل از شیعه آنلاین،‌ اخبار رسیده از بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند بعد از چند روز کار عملیاتی و اطلاعاتی، یک زن عراقی را شناسایی و بازداشت کنند که هماهنگ کننده زنان برای "جهاد نکاح" بود.
گفته می شود این زن در یکی از استان های سنی نشین غرب عراق بازداشت شد. او این زنان را با هدف انجام "جهاد نکاح" بازداشت و در اختیار جنگجویان گروهک تروریستی القاعده و گروهک "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" قرار می داد.

در همین راستا فرمانده عملیات استان الأنبار ضمن تأیید این خبر گفت:‌ فرد بازداشت شده "عایشه الدلیمی" نام دارد. او در منطقه "البوبالی" واقع در شرق استان "الأنبار"‌ بازداشت شد.

وی در ادامه افزود: بررسی های انجام شده نشان می دهد که او در چند ماه اخیر دختران و زنان عراقی زیادی را فریب داده و در اختیار جنگجویان تروریست قرار داده است.

شایان ذکر است سال گذشته "محمد العریفی"‌ مفتی سرشناس وهابی با صدور فتوایی از دختران و زنان عراقی خواست تا بدن خود را در اختیار جنگجویان تروریست که خود را "مجاهد" می نامند، قرار دهند و به اصطلاح تن به "جهاد نکاح" بدهند.

فتوای وی با اعتراض و واکنش شدید افکار عمومی جهان عرب به ویژه عراق مواجه شد به گونه ای که یک شهروند عراقی در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی "العریفی" با او تماس گرفته و در حالی که برنامه مستقیما در حال پخش بود،‌ خطاب به وی گفت:‌ جناب شیخ،‌ بنده از شما می خواهم که خواهر یا مادر خودت را برای "جهاد نکاح" به عراق یا سوریه ارسال کنی.

  • سلام؛باتشکر از وبلاگ بسیار خوب و پرفایده تون؛مرسی بهم سر زدین؛من لینکتون کردم
    پاسخ:

    سلام منم لینکتون کردم

    تشکر که اومدین بازم بیاین ممنونم

    اگه پیشنهاد یا انتقادی هم داشتین بگین

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code