اعلام جنگ رسمی شاخه لبنانی جبهه النصره علیه حزب الله + تصویر

  • ۱۱۲
در بیانیه جبهه النصره به شماره 4 که بر صفحه تویتر گذاشته شده آمده است: حزب الله در تمام مقرها و پایگاه های نظامی و امنیتی اش هدف مشروع ماست . ای مردم ، شما را از نزدیک شدن و سکنی گزیدن در مناطق حزب الله و یا نزدیک به مقر و تجمعات آنها بر حذر میداریم.


به گزارش سرویس خبری ما به نقل از «شیعه نیوز»، شاخه لبنانی جبهه النصره در تهدیدی علیه حزب الله اعلام جنگ کرد. در بیانیه جبهه النصره به شماره 4 و با عنوان " پیام فوری به اهل سنت لبنان" که بر صفحه تویتر گذاشته شده آمده است: حزب الله در تمام مقرها و پایگاه های نظامی و امنیتی اش هدف مشروع ماست .

صادر کنندگان این بیانیه در ادامه ادعاهای خود اعلام کرده اند: اعضای این حزب برای حمایت خود از حمله های مجاهدان –به تعبیر خودشان- در مناطق شلوغ عمومی منتشر می شوند؛ به جهت مسئولیت ما در قبال حفظ خون اهل سنت ، شما را از نزدیک شدن و سکنی گزیدن در مناطق حزب الله و یا نزدیک به مقر و تجمعات آنها بر حذر میداریم. ای اهل سنت، یاور فرزندانتان در جنگ علیه حزب الله و هم پیمانان او مانند ایران باشید.




 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code