مدعی دروغین نبوت در بخش زنانه مسجدالنبی!

  • ۱۱۸

یک ماه پیش نیز نیروهای امنیتی سعودی یک شهروند یمنی را که مدعی شده بود پیامبر الهی است، بازداشت و روانه زندان کرده بودند.
به گزارش سرویس خبری سایت به نقل از شیعه آنلاین، رسانه های عربستان سعودی از بازداشت یک جوان غیر عربستانی که یک مدعی دروغین نبوت بوده، در بخش زنانه مسجد النبی صلی الله علیه و آله و سلم در شهر مدینه منوره خبر دادند.
گفته می شود این جوان غیر عربستانی با وارد شدن به بخش زنانه مسجد النبی، فریاد می زد: من پیامبر جدید هستم. من فرستاده خداوند هستم.

این رسانه های سعودی همچنین افزودند: بعد از ورود این مدعی دروغین به بخش زنانه مسجد النبی، مأموران امنیتی و حفاظتی مسجد او را در درون های مدار بسته دیده بودند و فورا وی را بازداشت کرده و به مرکز پلیس منتقل کردند.

از سوی دیگر سرهنگ "فهد بن عامر الغنام" رئیس پلیس مدینه منوره نیز طی اظهاراتی ضمن تأیید بازداشت این مدعی دروغین، گفت: بررسی های اولیه و بازجویی های انجام شده نشان می دهد که فرد بازداشت شده از نظر روحی – روانی بیمار است و مشکل دارد.

وی در ادامه افزود:‌ بر همین اساس او را از مرکز پلیس به بخش اعصاب و روان یکی از بیمارستان های مدینه منتقل کردیم.

شایان ذکر است،‌ یک ماه پیش نیز نیروهای امنیتی سعودی یک شهروند یمنی را که مدعی شده بود پیامبر الهی است، بازداشت و روانه زندان کرده بودند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code