اظهارات توهین آمیز مطرب سابق سلفی در خصوص شیعیان پس از انفجار امروز ضاحیه

  • ۱۱۰
فضل شاکر در ابتدا یک خواننده بود اما پس از صدور فتوای جهاد در سوریه و با حمایت جریانهای سلفی وهابی و افراطی پشتیبانی خود را از تروریستهای مخالف نظام سوریه اعلام کرد و به مبلغ تکفیری و عامل فتنه در لبنان "احمد الاسیر" پیوست. وی در پی پیوستن به گروهک تروریست های افراطی ، در خصوص چندین پرونده جنجالی قتل و آشوب مورد اتهام است.


"فضل شاکر" مطرب سابق و تحت تعقیب لبنانی پس از نفجار امروز "حاره حریک" در ضاحیه بیروت اظهارات توهین آمیزی را بر صفحه شخصی تویتر خود نوشت.

این مطرب سابق پس از انفجار و شهادت و زخمی شدن دهها شیعه در اثر این اقدام تروریستی در اظهاراتی بسیار توهین آمیز نسبت به شیعه در صفحه شخصی اینترنتی اش نوشت: من واقعا به این اقدام شیران سلفی در زباله دان ضاحیه جنوبی افتخار می کنم؛ وی در توهینی بزرگتر شیعیان را خوک خواند و افزود: حزب الله نخواهد توانست از خوک های شیعه اش حمایت کند.

فضل شاکر در ابتدا یک خواننده بود اما پس از صدور فتوای جهاد در سوریه و  با حمایت جریانهای سلفی وهابی و افراطی پشتیبانی خود را از تروریستهای مخالف نظام سوریه اعلام کرد و به مبلغ  تکفیری و عامل فتنه در لبنان "احمد الاسیر" پیوست. وی در پی پیوستن به گروهک تروریست های افراطی ، در خصوص چندین پرونده جنجالی قتل و آشوب مورد اتهام است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code