دشنام های میزبانان برنامه زنده، نثار مفتی های صادر کننده فتوای جهاد شد

  • ۱۷۷
در ادامه پدر الحمیدی و کارشناس برنامه با عصبانیت تمام عاملان فریب جوانان در این راه را دشنام می دهند و می افزایند: اینها همه فتواهایی باطل و دعوتهای دروغین جهاد و اکاذیبی است که به اسم اسلام تمام می شود، اسلام از این افتراء ها مبراست. چرا "العریفی و عرعور" فرزندان خود را برای جهاد نمی فرستند، چرا فقط فرزندان ما را به کشتن می دهند .


به گزارش «شیعه نیوز»، شبکه عربستانی "mbc" یکشنبه شب در برنامه ای میزبان تعدادی مادران و پدارنی بود که فرزند آنها فریب فتواهای مفتی های این کشور را خورده  و برای عملیات انتحاری به عراق و سوریه فرستاده شده بودند.

والدین جوانان فریب خورده در این برنامه اعلام کردند فرزندان آنها قربانی ظلم و بی مبالاتی مفتی ها شده اند و سپس انواع دشنام ها را نثار  "عرعور و العریفی" به دلیل فتواهای جهاد آنها که منجر به کشته شدن جوانانشان شده بود، کردند. "ام محمد"  مادر یکی از این فریب خورده ها به نام "مقرن" می گوید: پسرم از خارج سعودی با من تماس گرفت ،او کوچکترین فرزند من است، من در تلفن می شنیدم که فرد دیگری در کنار "مقرن" کلماتی که باید به من بگوید را برایش تکرار می کند و یکبار شنیدم که بر سرش داد می کشید.

ام محمد سپس با ناراحتی و گریه ادامه می دهد مدتی از پسرم خبری نشد تا اینکه فهمیدم او در یک عملیات مسلحانه به همراه القاعده کشته شده و دیگر نمی تواند به کشور بازگردد. ام محمد، مفتی های صادر کننده جهاد و نیز همسر سابقش را عاملان فریب فرزندش معرفی می کند و ادامه می دهد درست زمانی که او باید در کنار خانواده باشد فریب خورده و برای جهاد –ساختگی- رفته است.

پدر یک قربانی دیگر به نام "الحمیدی " در سخنانش می گوید: مساجد سعودی در قتل فرزندان این کشور در عراق، سوریه و افغانستان سهیم هستند ؛ پسر من فقط بیست و سه سال داشت، او از عراق و سوریه با من تماس گرفت و گفت در میدان های جهاد است، من با مقامات مربوط در این مورد صحبت و تلاش کردم او را در لبنان و یا سوریه بیابم اما بی فایده بود.

در ادامه پدر الحمیدی و کارشناس برنامه با عصبانیت تمام عاملان فریب جوانان در این راه را دشنام می دهند و می افزایند: اینها همه فتواهایی باطل و دعوتهای دروغین جهاد و اکاذیبی است که به اسم اسلام تمام می شود، اسلام از این افتراء ها مبراست. چرا "العریفی و عرعور" فرزندان خود را برای جهاد نمی فرستند، چرا فقط فرزندان ما را به کشتن می دهند ، چرا به جوانان مردم می خندند و با فتواهای باطل و پیامهای اینترنتی خوا آنها را به سوی مرگ می فرستند.

سایان ذکر است که گروهک تروریستی القاعده تعاد بسیار زیادی از جوانان سعودی را در بین صفوف خود دارد ، کسانی که با هدف عملیات های انتحاری و... در عراق، سوریه و.... تجهیز شده اند ، عملیات هایی که هر ساله جان صدها نفر بی گناه را می گیرد.


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code