باردار شدن یک کشیش همه را غافلگیر کرد!

  • ۱۱۱

این کشیش زن 31 سال سن دارد و اصلیت وی به کشور السوادور بر می گردد اما در حال حاضر در منطقه "کامپومورو" در نزدیکی شهر "رییتی" در ایتالیا سکونت دارد.
به گزارش سرویس اخبار سایت به نقل از  شیعه آنلاین، بر اساس اعتقادات دین مسیحیت،‌ کشیشان زن و مرد به هیچ وجه ازدواج نمی کنند و داشتن هرگونه رابطه جنسی در دینشان حرام است.
در واقع دین مسیحیت فعلی، هدف از جلوگیری از ازدواج و یا داشتن رابطه جنسی میان کشیشان را رهبانیت، عزلت و قطع رابطه با مادیات عنوان کرده است.
در همین حال اخبار منتشر شده در رسانه های ایتالیایی حکایت از آن دارد که اخیرا یکی از کشیشان زن در این کشور، باردار شده و همگان را غافلگیر کرده است.

این کشیش ایتالیایی طی اظهاراتی از باردار شدنش اظهار بی اطلاعی کرده است. او ابتدا بر اثر درد شدید معده، برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان در آنجا متوجه شدند که او باردار است و چند روز بعد از مولود جدید وی به دنیا آمد.

این کشیش زن 31 سال سن دارد و اصلیت وی به کشور السوادور بر می گردد اما در حال حاضر در منطقه "کامپومورو" در نزدیکی شهر "رییتی" در ایتالیا سکونت دارد.

پزشکان می گویند: مولود جدید پسر است و در سلامتی کامل به سر می برد. مادرش او را "فرانسیسکو" نامیده است.

به رغم اینکه به نظر می رسید اعتراضات زیادی از سوی افکار عمومی مسیحیت نسبت به این خبر انجام گیرد اما بررسی های انجام شده نشان می دهد بیشتر مردم از اتفاق رخ داده شاد شدند. به نظر می رسد این به معنی آن است که افکار عمومی مسیحیت از رهبانیت، عزلت و قطع رابطه مادی و جنسی کشیشان خود ناراضی و ناراحت هستند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code