وقوع زلزله لحظه تدفین "آریل شارون"

  • ۱۱۴

"شارون" به قدری جنایتکار بود که حتی زمین هم حاضر نبود جسدش را تحویل بگیرد و با لرزیدن نشانه خود به دفن کردن شارون در زمین را نشان داد.
به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های اسرائیلی صبح امروز با انتشار گزارشی در مورد مراسم تدفین "آریل شارون" نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، فاش کردند که لحظه تدفین وی، زمین لرزه ای سرزمین های اشغالی را لرزاند.
به گفته رسانه های اسرائیلی، بیشترین منطقه ای که این زمین لرزه را احساس کرد، منطقه "الجلیل" و شمال دریاچه "طبریه" بودند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این رسانه های صهیونیستی، قدرت این زمین لرزه 3.5 ریشتر بوده است.

گفتنی است، خبر وقوع زمین لرزه در زمان مراسم تدفین "شارون"، فورا در فضای مجازی منتشر شده و بسیاری از کاربران، از این خبر استفاده کرده اند تا "آریل شارون" را مورد حمله و انتقاد قرار دهند.

برای نمونه برخی از کاربران نوشته اند: "شارون" به قدری جنایتکار بود که حتی زمین هم حاضر نبود جسدش را تحویل بگیرد و با لرزیدن نشانه خود به دفن کردن شارون در زمین را نشان داد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code