تصاویر جشن زنانه حوثی ها برای میلاد پیامبر (ص)

  • ۱۲۰

در حاشیه این مراسم، زنان جنبش حوثی شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نیز سر می دادند تا تبری خود از دشمنان را نیز نشان داده باشند.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از صنعا پایتخت یمن حاکی از آن است که بخش خواهران جنبش حوثی یمن، در شهرهای صنعا (پایتخت یمن) و صعده (مرکز تجمع حوثی ها) دو جشن جداگانه به مناسبت میلاد مبارک پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم برگزار کرد.

گفته می شود در این مراسم که در دو ورزشگاه به طور جداگانه برگزار شد، هزاران تن از اعضای این جنبش و نیز مردم عمومی حضور یافته بودند.

قابل ذکر است در حاشیه این مراسم، زنان جنبش حوثی شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نیز سر می دادند تا تبری خود از دشمنان را نیز نشان داده باشند.

شایان ذکر است، این مراسم به طور زنده از شبکه ماهواره ای "المسیره" که به بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی جنبش حوثی تعلق دارد نیز پخش می شد.


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code