الحوثی: حزب الله به امت اسلامی خدمت می کند

  • ۱۹۸

"عبدالملک الحوثی" دبیرکل جنبش حوثی یمن نیز با الگوبرداری از "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان، از پشت شیشه ای ضد گلوله برای مخاطبان خود سخنرانی می کرد.
به گزارش شیعه آنلاین، "عبدالملک الحوثی" دبیرکل جنبش حوثی یمن در سخنرانی خود که به مناسبت مراسم میلاد مبارک رسول رحمت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم برگزار شد، به حمایت تمام عیار از جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان پرداخت.
رهبر حوثی های یمن در اظهاراتش گفت: حزب الله با مبارزه خود علیه رژیم اسرائیل، به همه اعراب، امت اسلامی، مقاومت و لبنان خدمت می کند.

وی در ادامه افزود: هر از چند گاهی برخی از رسانه هایی که خط و مشی آنها بر همگان آشکار است، تلاش می کنند با انتشار اخبار و گزارش های دروغین علیه حزب الله لبنان، وجهه این حزب را تخریب کنند اما با توجه به اینکه حزب الله، اسرائیل را دشمن خود می داند و در مقابل آن ایستاده، این تلاش ها بی فایده است و بر وجهه حزب الله تأثیر نخواهد گذاشت.

"عبدالملک الحوثی" در بخش دیگری از اظهارات خود به نبرد نیروهایش با سلفی ها اشاره کرد و گفت: نیروهای ما نیز در مناطق و شهرهای مختلف یمن درگیر جنگ و نبرد با سلفی های تکفیری هستند. سلفی ها بدنبال از بین بردن قبایل، افراد، احزاب، مذهب و همه چیز در یمن هستند.

دبیرکل جنبش حوثی یمن همچنین افزود: ما آماده ایم دست خود را به سمت هر فرد یا حزبی که برای برقراری صلح و ثبات در یمن تلاش می کند،‌ دراز کنیم. ما خواهان تشکیل شدن دولتی آزاد و عادل هستیم که همه احزاب در آن مشارکت سیاسی داشته باشند.

شایان ذکر است، "عبدالملک الحوثی" دبیرکل جنبش حوثی یمن نیز با الگوبرداری از "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان، از پشت شیشه ای ضد گلوله برای مخاطبان خود سخنرانی می کرد.


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code