از غیر فعال کردن تلفن همراه در میلاد خاتم پیامبران تا ...

  • ۱۱۹
"رانا ثنا اله خان" وزیر قانون و امور پارلمانی و توسعه شهرداری ایالت پنجاب پاکستان در اظهاراتی گفت: همزمان با برگزاری جشن های میلاد پیامبر (صلی الله علیه و آله) ، گوشی های تلفن همراه در چند شهر بسیار حساس پاکستان به دلایل امنیتی و جلوگیری از اقدامات تروریستی ، غیر فعال خواهد شد.


به گزارش «شیعه نیوز»، حکومت پاکستان در سخنانی از اقدامات امنیتی همزمان با میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) سخن گفت.

"رانا ثنا اله خان" وزیر قانون و امور پارلمانی و توسعه شهرداری ایالت پنجاب پاکستان در اظهاراتی گفت: همزمان با میلاد پیامبر صلی الله علیه و آله) ، گوشی های تلفن همراه در چند شهر بسیار حساس پاکستان به دلایل امنیتی و جلوگیری از اقدامات تروریستی ، غیر فعال خواهد شد.

در همین راستا نیروهای امنیتی پاکستان از خنثی کردن یک توطئه تروریستی علیه جشن های میلاد پیامبر (صلی الله علیه و آله) در منطقه "مریدکی" ایالت پنجاب پرده برداشتند، این منابع امنیتی اظهار داشتند چند نفر از عناصر طالبان را در حین طرح ریزی علیه اقدامات خرابکارانه در این جشن بوده اند را دستگیر کرده ایم، به همراه این افراد مقادیر بسیار زیاد اسلحه و مواد منفجره نیز کشف و ضبط شد.

شایان ذکر است که پاکستان همواره و هر روزه از اقدامات تروریستی ضربه خورده است ، این ضربات تا حدی بوده که چندی پیش "منموهان سینگ" نخست وزیر هند، پاکستان را کانون تروریسم توصیف نمود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code