مذاکرات محرمانه رهبر حوثی ها با "بندر بن سلطان"!

  • ۱۴۵

بر همین اساس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان میلیون ها دلار به جنبش حوثی کمک مالی کرده تا بتواند به مبارزات خود در منطقه "صعده" در شمال یمن ادامه دهد.
به گزارش شیعه آنلاین، روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن با انتشار مطلبی مدعی شد که هفته گذشته دیدار محرمانه میان برخی از مقامات ارشد جنبش حوثی یمن، با شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی انجام شده است.

در ادامه این مطلب آمده: از طرف حوثی ها در این دیدار "عبدالملک الحوثی" رهبر جنبش حوثی نیز حضور داشته است. این دیدار در منطقه مرزی میان عربستان و یمن انجام شده تا برخی تعاملات میان طرفین آغاز شود!

این روزنامه همچنین مدعی شد که عربستان از قدرت گرفتن "حزب اصلاح" یمن که اندیشه و سیاستی نزدیک به اخوان المسلمین دارد، به شدت نگران است از همین رو ترجیح می دهد با حمایت از حوثی ها که به مذهب تشیع نزدیک هستند، به مقابله با حزب اصلاح بپردازد!

"القدس العربی" همچنین مدعی شد: بر همین اساس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان میلیون ها دلار به جنبش حوثی کمک مالی کرده تا بتواند به مبارزات خود در منطقه "صعده" در شمال یمن ادامه دهد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code