داعش یعنی دولت اسدی علوی شیعی !؟

  • ۱۷۴
در بیانیه اعتراض آمیز این فرمانده دولت اسلامی شام و عراق آمده است: این اصطلاح از سوی کینه وزران و حامیان نظام شکل گرفته ؛ آگاه باشید که اصل این کلمه یعنی "دولت اسدی علوی شیعی"!؟ این اصطلاح سپس از سوی شیعیان تبلیغ شد و رواج بیشتری یافت!؛ پس از آن دوری کنید. خداوندا تمام کسانی که از کلمه داعش برای تمسخر ما استفاده می کنند انتقام بگیر و مجازاتشان کن.


به گزارش «شیعه نیوز»، بیشترین مسئله ای که تروریست های امارت  اسلامی شام و عراق را آزار می دهد این است که آنها را با لقب "داعش" مورد خطاب قرار دهند.

 این تروریست ها تمام کسانی که آنها را به این اصطلاح صدا می زنند ، حتی اگر از جمله نزدیکان و پیروان خودشان باشند را مجازات می کنند. به همین دلیل یکی از فرماندهان این گروه به نام "قطان العراقی الترکمانی" در مقاله و پیامی طولانی سعی کرده از  راهی دیگر وارد شود و کلمه داعش را مخفف کلماتی دیگر معرفی کند تا شاید بتواند عده ای را راضی کند تا از این صطلاح استفاده نکنند.

وی در پیام خود مدعی شده  به کار بردن کلمه داعش از جمله مصادیق "تنابز بالالقاب" (یکدیگر را به صفتهای زشت صدا زدن) است و شیعیان آن را رواج داده اند پس آن را به کار نبرید. وی پس از یک توضیح و تفسیر چند خطی در مورد "تنابز بالالقاب" ادامه می دهد : ای برادران من آیا دولت اسلامی شام و عراق حاضر شود این اصطلاح برایش به کار رود؟

این اصطلاح از سوی کینه وزران و حامیان نظام شکل گرفته ؛ آگاه باشید که اصل این کلمه یعنی "دولت اسدی علوی شیعی"!؟ این اصطلاح سپس از سوی شیعیان تبلیغ شد و رواج بیشتری یافت؛ پس از آن دوری کنید. خداوندا تمام کسانی که از کلمه داعش برای تمسخر ما استفاده می کنند انتقام بگیر و مجازاتشان کن.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code