برگزاری همایش نهضت حسینی در آمریکا

  • ۱۵۳

قیام عاشورا بر مخالف با ظلم و ستم و دشمنی پایه گذاری شد تا شیوه ای انسانی و تکمیل کننده مکارم اخلاقی باشد که پیامبران آسمانی برای انسان ها به ارمغان آوردند.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ایالت "میشیگان" آمریکا حاکی از آن است که طبق روال هر ساله، همایش سالانه نهضت حسینی علیه السلام، در این ایالت برگزار شد.

گفته می شود،‌ این همایش با حضور صدها تن از شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با عنوان "امام حسین در وجدان بشریت" برگزار گردید.

ناگفته نماند شخصیت های دینی و دانشگاهی برجسته ای در این همایش شرکت کرده و به سخنرانی در مورد اهمیت قیام امام حسین علیه السلام و دیگر موضوعات مرتبط پرداختند.

در همین راستا "بهاء الدین الخاقانی" از اعضای برگزار کننده این همایش طی اظهاراتی گفت: سید الشهداء، حضرت أبا عبدالله علیه السلام قیام کرد تا توحید و عبودیت واقعی به خداوند متعال را نشان داده و نفس ها را با هدف آزادی انسان در علم و معرفت آزاد سازد.

وی در ادامه افزود: قیام عاشورا بر مخالف با ظلم و ستم و دشمنی پایه گذاری شد تا شیوه ای انسانی و تکمیل کننده مکارم اخلاقی باشد که پیامبران آسمانی برای انسان ها به ارمغان آوردند.

او همچنین نهضت امام حسین علیه السلام را برای حفظ کرامت انسانیت توصیف کرد و افزود: این قیام رخ داد تا ظلم و خواری و هر آنچه به جهالت، پسرفت، تندروی، فساد و خونریزی مرتبط باشد را پایان دهد.

وی ادامه داد: امام حسین علیه السلام بر این اساس خون خود و اهل بیتش علیهم السلام را تقدیم کرد تا وجدان ها بیدار شده و مردم را به علم و معرفت و توحید و عبودیت پروردگار سوق دهد. این نهضت کاملا اصلاحی و در راه تمدن اسلامی انسانی واقعی صورت گرفت.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code