مهمل گویی های شبکه های سلفی از روابط ایران با داعش

  • ۱۲۶
شبکه های سلفی مانند "صفا، برهان، وصال" که پشتیبان رسانه ای تروریست های جبهه النصره، ارتش آزاد و جبهه اسلامی، و نیز جیره خوار سعودی هستند در هجومی هماهنگ علیه داعش اعلام کرده اند داعش ساخته اطلاعات ایران است تا از این طریق مقاومت علیه بشار اسد و مالکی در عراق را بشکند.


به گزارش «شیعه نیوز»، برخی از شبکه های سلفی که به وسیله اطلاعات سعودی اداره می شوند هجومی همه جانبه بر داعش را آغاز و آن را متهم به همکاری با اطلاعات ایران و آمریکا کرده اند.

درگیری در سوریه همچنان میان گروه های مختلف وابسته به القاعده با دیگر گروه ها ادامه دارد . پس از آنکه اخیرا درگیری میان امارت اسلامی شام و عراق موسوم به داعش و دیگر گروه های تروریستی شدت گرفته و گروه ها تعداد بسیاری از از افراد خود را در این درگیری ها از دست داده اند شبکه های سلفی مانند "صفا، برهان، وصال" که پشتیبان رسانه ای تروریست های جبهه النصره، ارتش آزاد و جبهه اسلامی و جیره خوار سعودی هستند در هجومی هماهنگ علیه داعش اعلام کرده اند داعش ساخته اطلاعات ایران است تا از این طریق مقاومت علیه بشار اسد و مالکی در عراق را بشکند.

از سوی دیگر شیوخ سلفی سعودی نیز با خطبه های خود علیه داعش در مساجد با این شبکه ها همراه شده اند که همگی اینها نشان از اختلافات بسیار شدید میان داعش با دیگر گروه های سلفی مورد حمایت ریاض، قطر وترکیه در سوریه است. از سوی دیگر داعش انقلاب سعودی و قطر علیه خودش را نتیجه فشارهای آمریکا بر سعودی در جهت مبارزه با القاعده در خاورمیانه توصیف کرده است.

شایان ذکر است که داعش چند روز پیش علیه دیگر تروریست ها در سوریه اعلام جنگ کرد،ابو محمد العدنانی، سخنگوی داعش در پیامی خطاب به تروریست های دیگر گفت: به خداوند سوگند که شما را راحت نخواهیم گذاشت، شما را برای تمامی کسانی که به راه شما می‌روند، مایه عبرت خواهید بود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code