ممنوعیت کتابت یکی از آیات قرآن به تشخیص شیخ وهابی!

  • ۲۶۶
پیامبر (صلی الله علیه و آله) فرمود: همانا من در میان شما دو امانت سنگین بجا می گذارم که اگر به آنها تمسک کنید، هرگز گمراه نشوید: کتاب خدا و اهل بیتم، و آنها هرگز از هم جدا نگردند تا در حوض کوثر نزد من آیند. و به راستی چه درست فرمود. آنانی که به این دو امانت تمسک نجسته اند از جمله مصادیق گمراهان امروزند.


به گزارش «شیعه نیوز»، برخی از شیوخ وهابیت هر از چند گاه سخنانی بر زبان می رانند که تعجب و تاسف همگان را بر می انگیزند.

پیامبر (صلی الله علیه و آله) فرمود: انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی أهل بیتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا بعدی ابدا (همانا من در میان شما دو امانت سنگین بجا می¬‌گذارم که اگر به آنها تمسک کنید، هرگز گمراه نشوید: کتاب خدا و اهل بیتم، و آنها هرگز از هم جدا نگردند تا در حوض کوثر نزد من آیند) و به راستی چه درست فرمود. آنانی که به این دو امانت تمسک نجسته اند از جمله گمراهان امروزند.

"محمد بن صالح عثیمین" یکی از شیوخ معاصر وهابیت در صفحه ای از کتابش " القول المفید علی کتاب التوحید"  پس از مقدمه ای می گوید: نوشتن این آیه " وَقُلْ اعْمَلُوا فَسَیَرَى الله عَمَلَکُمْ وَرَسُولُهُ " (و بگو: هر چه می خواهید عمل کنید که به زودی خدا و رسول او و... عمل شما را خواهند دید" بر برخی از اعمال خطاست ، رسول (صلی الله علیه و آله) پس از رحلتش نمی تواند ببیند ، فقط خداوند می بیند، پس کتابت این آیه اشتباه است زیرا دروغ بستن بر پیامبر (صلی الله علیه و آله) به شمار می رود!

سوالی که در اینجا باید از این شیخ وهابی پرسید این است که چگونه نوشتن یک آیه ممنوع می شود در حالی که در متن قرآن موجود است؟ آیا این شیخ می خواهد این آیه را از قرآن بردارد؟ پیامبر (صلی الله علیه و آله) چگونه نمی بیند در حالیکه در روز قیامت آگاه و شاهد بر تمام اعمال امتش است؟ آیا این به جز گمراهی است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code