از زبان استاد

  • ۳۰۵

یک نفر در حرم امام‌رضا از من پرسید چندساله طلبه هستی؟ گفتم بیست سال! گفت امام‌علی هر وقت اصحاب خودش را می دید خوشحال می‌شد. شما که بیست‌ساله روحانی هستی، آیا شده که حضرت مهدی به تو نگاه کند و لذت ببرد؟ گفتم نمی‌دانم.

 

 
کمتر کسی است که در ایران به تماشای تلویزیون نشسته باشد و معلم قرآنی که سال‌هاست با تخته و گچ مهمان خانه‌های مردم می‌شود را نشناسد. خودش تعریف می‌کند: «یک نفر در حرم امام رضا علیه‌السلام از من پرسید چند سال است که طلبه هستی؟ گفتم بیست سال! گفت امام علی هر وقت اصحاب خودش را می‌دید خوشحال می‌شد. شما که بیست سال است روحانی هستی، یک مرتبه شده که حضرت مهدی به تو نگاه کند و لذت ببرد؟ گفتم نمی‌دانم!»
استاد محسن قرائتی ریاست هیات امنای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) را بر عهده دارد؛ جایی که به پرسش، آموزش و پژوهش درباره امام عصر می‌پردازد و هدف آن، ترویج و معرفی فرهنگ مهدویت و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با شخصیت امام مهدی علیه‌السلام است.
درس‌ها و نکته‌های استاد در مورد امام موعود مثل همیشه خواندنی است....

دانلود کنید

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code