حتما ببینید!!!

  • ۱۳۹

در سال های اخیر شاهد شدت گرفتن تلاش های دشمن در جهت ایجاد انحراف در فرهنگ عاشورایی بوده ایم.



جوانان بصیر ایران زمین با ترویج فرهنگ زیبا و با ارزش ماشین نویسی ، حرکتی جدید در جهت  ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه کردند ، همان طور که مشاهده می کنید ، روزانه تعداد زیادی خودرو که بر روی آنها جملاتی زیبا در وصف اباعبدلله (ع)  نوشته شده است ، از مقابل ما عبور می کنند ، با این کار جوانان این مرز و بوم ، خودرو های خود را به تابلوهایی متحرک و متبرک  برای تبلیغ فرهنگ عاشورایی تبدیل کرده اند.

اما دشمنان که همیشه بهره برداری خود را از همه چیز برای منافعشان انجام می دهند ، ساکت ننشسته و حرکتی را در جهت انحراف از  این روند در پیش گرفته اند.

فرانسیس فوکویاما بارها تاکید کرده است که باید در موازات گرفتن امام حسین(ع) از ایرانی ها ، یک امام حسین در غرب بسازیم(با کمک هالیوود)، اکنون قصد سخن گفتن پیرامون جمله فوکویاما را نداریم . اما باید تاکید کنیم که انصافا راه های خوبی را برای گرفتن امام حسین از تشیع در پیش گرفته اند.

در این بین برای اجرای اهدافشان به گروهی نیاز دارند که اهداف انها را در داخل کشور اجرا کنند.

یکی از اهداف آنان مهیا کردن فضایی طنز و جدا از غم و اندوه  در جامعه در ماه محرم و صفر  است . اما اینجاست که افراد بی خرد و کم عقل در لباس سربازان جان بر کف دشمن نقش ایفا می کنند.

به تصاویر زیر خوب دقت کنید!!

 

 



این افراد ، جز ایجاد فضایی طنز در ماه محرم چه کار دیگری می توانند بکنند؟؟ و آیا این نوشته ها کسی را تحت تاثیر قرار می دهد ؟ این نوشته ها جز آن که ما را از عمق اندوه حضرت سیدالشهدا (ع)دور کند هیچ کار دیگری نمی تواند بکند.



البته باید اقرار کرد که این موارد در کشور بسیار محدود است ، اما بدون شک اگر توجه نکنیم این موارد نیز به صورت ویروسی افزایش پیدا می کنند.


 


از این افراد سفیح ، بی خرد و کم عقل که انتظاری نداریم ، اما خانواده های آنها باید بپرسیم که آیا این عمل را شرم آور نمی دانند ؟ اگر می دانند ! تا به حال به آنها تذکر داده اند؟



از این افراد سفیح ، بی خرد و کم عقل که انتظاری نداریم، اما از کسانی که این شعار ها را بر روی این خودرو ها نوشته اند باید بپرسیم که  هنگام نوشتن این جمله ها به این فکر نکردید که این جمله می تواند افرادی را خندانده و موجب غفلت جامعه شود ؟ (احتمالا در آن زمان فقط به گرفتن مزد کار فکر کرده اید)



از این افراد سفیح ، بی خرد و کم عقل که انتظاری نداریم ، اما از سرنشینان این خودروها باید بپرسیم که آیا جمله نقش بسته بر روی ماشین را مشاهده کردید ؟ از به سخره گرفته شدن امام حسین شرم نکردید؟



از این افراد سفیح ، بی خرد و کم عقل که انتظاری نداریم ، اما  باید بگوییم دشمنان ما  بدون شک از احمق ترین افراد هستند که برای منحرف کردن فرهنگ عاشورایی ، به چنین پیاده نظام بی خرد و احمقی دل بسته اند.




تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code