هشدار در مورد کارتونی توهین آمیز نسبت به پیامبر(صلی الله علیه و اله)

  • ۱۷۸
"احمد رمضان الشلیحی" ضمن هشدار در مورد پخش این کارتون توهین آمیز نسبت به پیامبر (صلی الله علیه و اله) و آل بیت و همسرانش، در ادامه از تمام مسلمانان جهان خواست محصولات کشور هلند را ممنوع کنند و افزود: تجار هلندی سازنده این کارتون را تهدید کرده اند در صورت پخش آن وی را به دادگاه خواهند کشاند.


به گزارش «شیعه نیوز»، "احمد رمضان الشلیحی" مسئول انجمن "الصحوه الازهریه الصوفیه” در شمال قنا واقع در مصر در مورد اقدام هلند نسبت به پخش کارتونی توهین آمیز نسبت به پیامبر (صلی الله علیه و اله) و آل بیت و همسرانش هشدار داد.

الشلیحی در ادامه از تمام مسلمانان جهان خواست محصولات کشور هلند را ممنوع کنند و افزود: تجار هلندی سازنده این کارتون را تهدید کرده اند در صورت پخش آن وی را به دادگاه خواهند کشاند.

گروه های سلفی و شیوخ شبکه های فتنه تا کنون در مورد این فیلم هیچ عکس العملی نشان نداده اند و در خدمت به منافع گروهایی خاص تمام وقت خود را برای ایجاد فتنه میان شیعه و اهل سنت گذاشته اند  فیلمی که لاوی صهیونیست در اروپا در پشت پرده آن است.

شایان ذکر است که این چندمین بار است که امثال این فیلم ها در هلند ساخته و خشم مسلمانان برانگیخته می شود.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code