فرجام تروریستی که 3 شیعه بی گناه را به شهادت رساند

  • ۱۹۲

وی در ادامه افزود: اطلاعات موجود حاکی از آن است که "شاکر وهیب" بعد از این جنایت، به عنوان یک فرمانده ارشد در شبکه تروریستی القاعده مطرح شد.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عراق حاکی از آن است که یک تروریست جنایتکار که حدود سه ماه پیش سه تن از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به طرز وحشیانه ای به شهادت رسانده بود، به هلاکت رسید.

گفته می شود "شاکر وهیب" تروریستی است که در عراق حدود 100 روز پیش، سه راننده کامیون را به جرم شیعه بودن بطور وحشیانه ای به شهادت رسانده بود.

نام اصلی او "عصام خمیس حمد" بود اما در میان گروهک های مسلح تروریستبا نام "شاکر وهیب"

او پس از به شهادت رساندن آن سه راننده کامیون، فیلم جنایت ددمنشانه خود را به طور گسترده و با افتخار در فضای مجازی منتشر کرده بود اما اخبار رسیده از عراق حاکی از آن است که او سرانجام به دست یک تک تیرانداز عراقی، به هلاکت رسید و به جهنم رفت.
 

تصویر جسد تروریست جنایتکار

در همین راستا یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد: "شاکر وهیب" با کشتن غیرنظامیان بی دفاع و دست بسته، در میان تکفیری ها به شهرت رسید و مورد توجه حامیان وهابی شبکه تروریستی القاعده و گروهک "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" قرار گرفته بود.

وی در ادامه افزود: اطلاعات موجود حاکی از آن است که "شاکر وهیب" بعد از این جنایت، به عنوان یک فرمانده ارشد در شبکه تروریستی القاعده مطرح شد.

قابل ذکر است، پس انتشار فیلم جنایت وحشیانه وی، دستگاه اطلاعات و امنیت عراق برای سر او 50 هزار دلار جایزه تعیین کرد.
 
 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code