ضرب و شتم شدید یک روحانی در مرند

  • ۱۷۲

وی که برای عیادت پدر بیمار خود از قم عازم مرند شده بود در بخش بستری بیمارستان رازی مرند در حالیکه قصد داشت چند نفری را که در حین جر و بحث با صدای بلند نظم بیمارستان را بهم زده بودند به آرامش دعوت کند از سوی یکی از این اشخاص  ابتدا با مشت و سپس چاقو مورد حمله قرار گرفت . در پی این حادثه وی دچار شکستگی دست و جراحت شدید از ناحیه سر گردید و در بیمارستان بستری شد.
به گزارش شیعه آنلاین، وب سایت محلی یاشیل وطن نوشت: حجت الاسلام مرندی توسط شرور سابقه دار در بیمارستان مرند مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.
شامگاه دیروز 17 دی ماه حجت الاسلام و المسلمین اکبر مرندی رییس دفتر سابق امام جمعه مرند در بیمارستان مرند در حین امر به معروف و نهی از منکر توسط شرور سابقه دار مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

بر اساس این گزارش وی که برای عیادت پدر بیمار خود از قم عازم مرند شده بود در بخش بستری بیمارستان رازی مرند در حالیکه قصد داشت چند نفری را که در حین جر و بحث با صدای بلند نظم بیمارستان را بهم زده بودند به آرامش دعوت کند از سوی یکی از این اشخاص  ابتدا با مشت و سپس چاقو مورد حمله قرار گرفت . در پی این حادثه وی دچار شکستگی دست و جراحت شدید از ناحیه سر گردید و در بیمارستان بستری شد.

فرد مهاجم بنام "محمد - ا "با بیش از بیست سابقه این چنینی از افراد شرور منطقه می باشد.

حجت الاسلام اکبر مرندی از جمله روحانیون بسیار با اخلاق و عالم منطقه بوده و نیز برادر شهید محمد مرندی از شهدای به نام و مطرح شهرستان مرند می باشد. 


تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code