دین ساکنان اصلی استرالیا چه بوده است؟!

  • ۱۷۱

این عددی قابل ملاحظه و چشمگیر به شمار می رود. این به معنی آن است که روی آوردن به دین اسلامی نسبت به دیگر ادیان 70 تا 80 درصد بیشتر است.
به گزارش شیعه آنلاین،‌ نشریه "مجله جهان" «World Bulletin» با انتشار گزارشی، از رشد چشمگیر اسلامگرایی در میان ساکنان اصلی کشور استرالیا خبر داد.
در این گزارش آمده: بررسی های دقیق انجام شده نشان می دهد که روز به روز بر تعداد ساکنان اصلی کشور استرالیا که به دین اسلام روی می آورند، افزوده می شود.

این گزارش در ادامه با استناد به اظهارات پرفسور "آدم بوسامای" استاد جامعه شناسی ادیان در دانشگاه های استرالیا، می نویسد: تعداد شهروندان استرالیایی الأصل (غیر مهاجر) که از سال 2001 تا 2006 میلادی به دین اسلام گرویده اند، 500 نفر بوده یعنی به طور میانگین هر ساله 100 نفر مسلمان می شوند.

وی در ادامه افزود: این عددی قابل ملاحظه و چشمگیر به شمار می رود. این به معنی آن است که روی آوردن به دین اسلامی نسبت به دیگر ادیان 70 تا 80 درصد بیشتر است.

نشریه "مجله جهان" همچنین در این گزارش به نقل از پرفسور "بوسامای" می افزاید: بررسی های انجام شده نشان می دهد همه افرادی که به دین اسلام گرویده اند، معتقدند که تغییر مذهب یا تغییر دین نداده اند بلکه به دین اصلی آباء و اجدادی ساکنان اولیه سرزمین استرالیا که دین اسلام بوده بازگشته اند زیرا اولین ساکنان این سرزمین مسلمانان اندونزی و افغانستان بوده اند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code