جدید ترین اقدام ضد شیعی دولت مصر

  • ۱۴۹

این 61 مسافر شیعه که تابعیت کانادایی داشته و تانزانیایی تبار بوده اند، قصد وارد شدن به مصر را داشته اند اما با مخالفت مقامات امنیتی فرودگاه بین المللی قاهره مواجه شدند.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که تعدادی از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قصد سفر به مصر را داشته اند اما دولت این کشور با ورود آنان به مصر مخالفت کرد.
در همین راستا منابع خبری در مصر اعلام کردند که مقامات امنیتی این کشور، از ورود 61 تبعه خارجی شیعی که قصد زیارت اماکن مقدس و قبور اهل بیت پیامبر صلی الله و علیه وآله  را داشتند، جلوگیری به عمل آوردند.

این منابع خبری در ادامه افزودند: این 61 مسافر شیعه که تابعیت کانادایی داشته و تانزانیایی تبار بوده اند، قصد وارد شدن به مصر را داشته اند اما با مخالفت مقامات امنیتی فرودگاه بین المللی قاهره مواجه شدند.

گفتنی است، این اولین باری نیست که دولت مصر در این کشور دست به اقدامات ضد شیعی می‌زند. مقامات مصری در ماه محرم گذشته نیز از برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و سوگواری پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این کشور، در مسجد «مقام رأس الحسین» در قاهره ممانعت کردند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code