شهادت 10 شیعه پاکستانی در حمله ای وحشیانه

  • ۱۴۲

افراد مسلح ناشناس به یک مغازه در منطقه گلستان اقبال شهر کراچی، 3 شیعه شهید و 4 تن دیگر زخمی شدند. تروریست های  موتور سوار، پس از به رگبار بستن مغازه و خودروهای اطراف، آنها را به آتش کشیده و متواری شدند.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر کراچی پاکستان حاکی از آن است که بر اثر تیر اندازی چند موتور سوار مسلح به تاکسی حامل مسئولان سرشناس یکی از احزاب فعال شیعی در کراچی، 3 تن به شهادت رسیده و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می شود، پس از این حادثه مردم به خیابان ها آمده و تظاهرات اعتراض آمیزی در محکومیت این اقدام وحشیانه و تروریستی برپا کردند. همچنین بر اثر حمله تروریست های تکفیری به مغازه عکاسی یکی شیعیان کراچی، وی نیز به شهادت رسید.

قابل ذکر است، در اقدام تروریستی دیگر، نیروهای گروهک تروریستی موسوم به «سپاه صحابه» با حمله به اتوبوس زائران شیعه‌ ای که از مرز ایران به سمت منطقه کویته، مرکز بلوچستان پاکستان در حرکت بودند، منجر به شهادت۲ شهروند شیعه و زخمی شدن بیش 20 نفر دیگر شدند.

از سوی دیگر در حمله ای مشابه، افراد مسلح ناشناس به یک مغازه در منطقه گلستان اقبال شهر کراچی، 3 شیعه شهید و 4 تن دیگر زخمی شدند. تروریست های  موتور سوار، پس از به رگبار بستن مغازه و خودروهای اطراف، آنها را به آتش کشیده و متواری شدند.

شایان ذکر است، تا به این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته اما با توجه به حوادث چند ماه اخیر در پاکستان و کشتار شیعیان توسط گروهک های تروریستی مانند «سپاه صحابه» یا «طالبان پاکستان»، می توان پیش بینی کرده که دست نیروهای این گونه گروهک ها به خون شیعیان در این حوادث آلوده شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code