ستاره شناسی که سقوط آل سعود را پیش بینی کرد

  • ۱۵۱

یکی از علل اصلی که باعث سقوط آل سعود خواهد شد،‌ دخالت این کشور در مسائل داخلی یمن و نقش آفرینی در بی ثباتی این کشور است که دامن خودش را خواهد گرفت.


به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های یمنی با انتشار خبری از پیش بینی سقوط رژیم آل سعود در آینده ای نزدیک خبر دادند.

در همین راستا روزنامه "أخبار الیوم" چاپ یمن با انتشار گزارشی در این باره، به اظهارات و پیش بینی های اخیر ستاره شناس سرشناس یمنی، "أحمد محمد أحمد مهدی" اشاره کرد.

در این گزارش به نقل از این ستاره شناس آمده: بنده پیش بینی می کنم در آینده ای نزدیک بی ثبات و آشوب در یمن و عربستان سعودی به وجود آید. یمن احتمالا تا 4 یا 5 سال دیگر بی ثبات خواهد بود و بعد از آن آرام خواهد شد اما آل سعود در آینده ای نزدیک سقوط خواهد کرد.

"أخبار الیوم" در ادامه گزارش خود می افزاید: یکی از علل اصلی که باعث سقوط آل سعود خواهد شد،‌ دخالت این کشور در مسائل داخلی یمن و نقش آفرینی در بی ثباتی این کشور است که دامن خودش را خواهد گرفت. از عمر آل سعود حداکثر 4 یا 5 سال زمان باقیمانده است.

شایان ذکر است، "أحمد محمد أحمد مهدی" اخیرا مرگ "نلسون ماندلا" در چند ماه آینده را پیش بینی کرده بود که مدتی کوتاهی بعد از پیش بینی وی، رهبر سرشناس آفریقای جنوبی از دنیا رفت.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code