برای کشتار شیعیان آمدند، خدا خواست بدست اهل سنت بمیرند

  • ۴۳۷

بر اثر این درگیری های مسلحانه میان این گروهک های سنی مذهب، تعداد زیادی از آنان به هلاکت رسیده و کشته شده اند.

2

به گزارش شیعه آنلاین، گروهک تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" که از سوی سازمان اطلاعات و امنیت رژیم وهابی آل سعود تشکیل شد و اکنون حمایت مالی و تسلیحاتی می شود، چند روز بعد از تشکیل شدن، هنگامی که خواست نیروهایش را به عراق بیاورد، بیانیه ای صادر کرد.

در آن بیانیه،‌ یکی از اهداف اعزام نیرو به عراق را کشتار شیعیان اعلام کرد اما اکنون بعد از گذشت چند ماه از ورود آنان به عراق، با اختلافی که میان "داعش" و شبکه تروریستی القاعده و دیگر گروهک های تکفیری و مسلح به وجود آمده،‌ درگیری هایی مسلحانه میان نیروهایشان در مناطق مختلف رخ داده است.

بر اثر این درگیری های مسلحانه میان این گروهک های سنی مذهب، تعداد زیادی از آنان به هلاکت رسیده و کشته شده اند. این وضعیت دعای "اللهم اشغل الظالمین بالظالمین" (خداوندا، ظالمان را با ظالمان درگیر و مشغول کن) را به خاطر می آورد.

2

3

4


 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code