ماجد الماجد بدون بازجویی، جان داد!

  • ۱۲۳
پایگاه خبری «النشره» لبنان کسب اطلاع کرد که هیچ گونه بازجویی از «ماجد الماجد» سرکرده سعودی گروهک تروریستی «عبدالله عزام» صورت نگرفته است.
به گزارش مشرق به نقل از فارس،  پایگاه خبری «النشره» لبنان کسب اطلاع کرد که قبل از مرگ «ماجد الماجد» به علت آنچه بیماری کلیوی می‌نامد هیچ گونه بازجویی صورت نگرفته است. زیرا به علت التهاب‌ها نمی‌توانست سخن بگوید.

این گزارش حاکی است که ارتش لبنان قبل از مرگ «الماجد» سعی در انجام اقدامات اورژانسی اولیه داشته است.

این پایگاه لبنانی به نقل از منابع خود هر گونه دیدار هیئت سعودی با «ماجد الماجد» را نفی کرد.

بعد از دستگیری «ماجد الماجد» سرکرده سعودی گروهک تروریستی «عبدالله عزام»، برخی از رسانه‌های عربی با مشارکت برخی از نهادهای لبنانی در راستای بیمار جلوه دادن این تروریست سعودی اطلاع رسانی کردند. این در حالی است که در ساعت‌های ابتدایی دستگیری وی هیج سخنی مبنی بر بیماری به میان نیامده بود.

ناظران سیاسی معتقدند که جریان‌های مغذی این گروهک تروریستی به علت هراس از افشا شدن توطئه‌ها و عملیات تروریستی آنها علیه محور مقاومت و رسوا شدن حامیان افکار تکفیری نزد افکار عمومی جهان، این مهره سوخته خود را کشتند.

برخی دیگر از ناظران سیاسی معتقدند که قطعا نیروهای امنیتی لبنان روند بازجویی از این جنایتکار را آغاز کرده بودند ولی به درخواست عربستان از اعلام اطلاعات به دست آمده امتناع کرده‌اند.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code