ازدست ندهید...

  • ۱۸۵

برو تو ادامه مطلب خودت می بینی...

فتاوای عجیب وهابیت

روشن نمودن کولر توسط زنان حرام است!

یکی از علمای سلفی وهابی عربستان با صدور فتوایی، روشن کردن کولر در غیاب شوهر را برای زن حرام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علمای وهابی در چند سال اخیر، علاوه بر فتوای تحریم گروه های مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهای مضحکی کرده اند، که با هیچ منطقی قابل تفسیر نیست.در آخرین نمونه از این گونه فتواها، یکی از سلفی های وهابی که بر روی صفحه تویتر، خود را ” علامه ابوالبراء ” می خواند، با صدور فتوایی اعلام کرد: روشن کردن کولر برای زن، در غیاب شوهر حرام است.

این مفتی سعودی در توجیه این فتوا تاکید کرد: اقدام زن در روشن کردن کولر در غیاب شوهر، مساله ای بسیار خطرناک است و می تواند به رواج فحشا در جامعه بیانجامد.

وی افزود: وقتی زنی در غیاب شوهر خود کولر خانه را روشن کند، ممکن است همسایه متوجه شود که زن در منزل است و به همین سبب مرتکب زنا و فحشا شود.


خوردن زولبیا حرام است!!!

نشریه‌ی «الخبرالاسبوعی»، با اعلام این خبر، نوشت:

شیخ «محمدعلی فرکوس المکنی» معروف به اب ی‏عبدالعزیز، در فتوایی حکم حرمت الطمینه و شیرینی‏های دیگری که در ماه رمضان استفاده می‏شود را صادر کرد.

بدین ترتیب بسیاری از مریدان و پیروان وی خود را از خوردن این شیرینی لذیذ که به گفته‌ی ابی‏ عبدالعزیز از بدعت‏هایی محسوب می‏شود که در دین وارد شده است، محروم کردند.

وی دلیل دیگر حرمت خوردن این شیرینی را وجود بخشی صلیبی‏ مانند در میان این شیرینی ذکر می‏کند و برای تناول این شیرینی وجود دلیل شرعی را ذکر می‏کند که در آن وجود ندارد.

شایان ذکر است فتاوای مضحک و عجیب زیادی از سوی مفتیان سلفی و وهابی صادر می‏گردد که یکی از مهم‏ترین دلایل آن، دوری لجوجانه‌ی آنها از معارف و تعلیمات مفسران واقعی قرآن و سنت ـ یعنی اهل‏بیت علیهم‏السلام ـ است.

استمناء با اخراج منی روزه را باطل نمی کند+تصویر

ابن قدامة مقدسی،عالم،فقیه و امام اهل سنت،در کتاب المغنی ج4ص363 میگوید :
وَلَوْ اسْتَمْنَى بِیَدِهِ فَقَدْ فَعَلَ مُحَرَّمًا , وَلا یَفْسُدُ صَوْمُهُ بِهِ إلا أَنْ یُنْزِلَ , فَإِنْ أَنْزَلَ فَسَدَ صَوْمُه
ترجمه:اگر کسی با دستش استمناء کند فعل حرامی انجام داده وتا زمانی که انزال منی نشده است روزه باطل نمی شود اما اگر منی خارج شد روزه اش باطل میشود
اما البانی وهابی در این مورد ادعا میکند که استمناء با اخراج منی روزه را باطل نمی کند !....لا دلیل علی الابطال بذلک!

کذیب آیات قرآن در شبکه وهابی

تکذیب آیات قرآن در شبکه وهابی
کار شناس شبکه وهابی که خود را به دروغ نماینده اهل سنت می نامد با تکذیب نص آیه قرآن کریم تصریح کرد: « فردی که به عنوان امام باشد، نه در آیات قرآن کریم و نه در روایات حضرت رسول اکرم (ص) وجود ندارد.»!

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، کارشناس شبکه وهابی کلمه در راستای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی ضمن انکار موضوع امامت و با هدف انکار مهدویت مجبور به تکذیب آیات قرآن کریم شده وگفت: «امام زمان ما قرآن است و قرآن در هر زمانی امام می باشد.»
این کارشناس شبکه وهابی که خود را به دروغ نماینده اهل سنت می نامد با تکذیب نص آیه قرآن کریم تصریح کرد: « این که فردی به عنوان امام باشد، نه در آیات قرآن کریم و نه در روایات حضرت رسول اکرم (ص) وجود ندارد.»
وی افزود: «وقتی که انسان ها بعد از پیامبر به بلوغ فکری رسیده اند دیگر نیاز به وصایت و ولایت و امامت نیست تا فرد خاصی امام باشد.»
شایان ذکر است برای یاد آوری به این کار شناس وهابی از ابن بریده نقل شده است که پیامبر اکرم(ص) فرمود: «لکلّ نبیٍّ وصیّ و وارث و انّ علیّاً وصییی و وارثی؛(24) برای هر پیغمبری جانشین و وارثی است، و به راستی علی جانشین و وارث من است.»
یکی از آیاتی که صراحتاّ به وجود امام و این که از طرف خداوند متعال تعیین می شود آیه : وَ إِذِ ابْتَلىَ إِبْرَاهِمَ رَبُّهُ بِکلَِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنىّ‏ِ جَاعِلُکَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَ مِن http://vahabiat.porsemani.com/ذُرِّیَّتىِ قَالَ لَا یَنَالُ عَهْدِى الظَّالِمِینَ . بقره/124.
و چون ابراهیم را پروردگارش با کلماتى بیازمود ، و وى آن همه را به انجام رسانید، [خدا به او] فرمود: «من تو را پیشواى مردم قرار دادم.» [ابراهیم‏] پرسید: «از دودمانم [چطور]؟» فرمود: «پیمان من به بیدادگران نمى‏رسد.»
درباره امام زمان نیز برای نمونه مطالبی را از منابع اهل سنت نقل می کنیم:
ابوالفوز محمد امین بغدادی: «آنچه مورد اتفاق نظرعلماء است، این است که مهدی (ع ) قائم آخرالزمان است. و او زمین را از عدل و داد می آکند.احادیث درباره مهدی (ع ) و ظهور او بسیار است.»(" سبائک الذهب فی معرفة قبائل العرب" ، ص 78.)
حمد امین مصری: «اهل سنت نیز، به مهدی (ع ) و مساله مهدی یقیناً ایمان دارند.»( المهدی المنتظر و العقل"، تالیف شیخ محمد جواد مغنیه لبنانی ، ص59.)

فتوای جدید :خواندن نماز جمعه در 9 صبح!

فتوای جدید :خواندن نماز جمعه در 9 صبح!
دکتر علی جمعه مفتی کشور مصر فتوا داد:برپاداشتن اذان و خطبه و نماز جمعه از ساعت 9 صبح تا هنگام ظهر جائز است

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ وی در خطبه های نماز جمعه در مسجد بزرگ استان مطروح مصر خواندن نماز جمعه را پیش از زوال جائز دانست.

خاطر نشان می شود در نماز جمعه اخیر استان" مطروح" مصر، پس از پخش اذان ظهر به افق قاهره که یک ربع زودتر از اذان ظهر به افق استان مطروح است، مفتی مصر اعلام کرد که می توانند نماز جمعه را هم در این زمان بخوانند.

مفتی کشور مصر فتوای خود را به فتوای امام احمد بن حنبل استناد داده و تأکید می کند ،تقدیم نماز جمعه پیش از موعد جائز است نه واجب.

در این مورد نباید تعجب کرد چون جدشون هم همینطوری بود که نماز جمعه رو روز چهارشنبه خوند و گفت من در روز جمعه نیستم و نماز باید در روز چهارشنبه خونده بشه.

اینها فرزندان همان کسانی هستند که حضرت علی بن ابی طالب را در محراب به شهادت رساندند مادرمان فاطمه سلام الله علیها را در کوچه سیلی زدند و تازیانه و خانه پیامبر خدا صلی الله علیه و اله وسلم را به آتش کشیدند و حسن علیه السلام را وادار به صلح کردند و حسین سبط پیمبر را در کربلا از قفا سر بریدند.

آری اینها همان خوارج زمان هستند که بر امام زمان خود خروج کردند و قرآن را بر سر نی کردندو هیچ حکمی غیر از حکم خدا و حتی حکم خدا را نیز نادیده می گیرند.اینها همان خوارج اند.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code