پرسش هایی در مورد این عکس

  • ۱۳۷

این مقدار مهمات نظامی چگونه، از کجا و توسط چه کسی یا کسانی در اختیار این تروریست و همدستانش قرار گرفته است؟!
 
تصویر طی چند روز اخیر به طور گسترده در فضای مجازی جهان عرب منتشر شده است.

در این تصویر،‌ یکی از جنگجویان تروریست و تکفیری که در سوریه علیه حکومت "بشار أسد" رئیس جمهور سوریه مبارزه می کند، دیده می شود.

اکنون چند پرسش مطرح می شود که این مقدار مهمات نظامی چگونه، از کجا و توسط چه کسی یا کسانی در اختیار این تروریست و همدستانش قرار گرفته است؟!

این فرد تروریست و همدستانش اگر نیروهای ارتش سوریه و هواداران حکومت "بشار أسد" را دشمن فرض می کنند، آیا مطمئن هستند که همه این تیرها را به سمت آنان شلیک می کنند یا اینکه برخی یا بسیار از این تیرها به کودکان، زنان، مردان و افراد مسن بی گناه که غیر نظامی هستند و نه موضع مخالف و نه موافق "بشار أسد" هستند، برخورد می کند و جان آنان را می گیرد؟!

آیا آن افراد یا کشورهایی که این مهمات نظامی را برای این تروریست و امثال وی می فرستند، فکر نمی کنند که روزی هم خواهد رسید که نوبت خودشان خواهد شد و چنین تیرهایی علیه خودشان و خانواده هایشان و هموطنانشان مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟!

در هر صورت این چند پرسش، اندک پرسش هایی از مجموع صدها و یا هزاران پرسشی بوده که توسط کاربران عرب زبان همراه با این تصویر در فضای مجازی منتشر شده و به رغم آشکار بودن پاسخ های آن، اما هیچ کسی نیست که به آنها پاسخ دهد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code