مفتی "داعش" کشته شد

  • ۱۳۷
مفتی "داعش" در حالی کشته شد که تنها یک روز از کشته شدن والی داعش در شهر فلوجه در درگیری با نیروهای عراق به هلاکت رسیده بود.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عراق حاکی از آن است که "أبوالحسن دغدش" مفتی گروهک تکفیری "دولت اسلامی شام و عراق" موسوم به "داعش" به هلاکت رسید.

در همین راستا منابع رسانه ای عراقی ضمن اعلام این خبر، افزودند: در حمله اخیر نیروهای امنیتی و ارتش عراق به منطقه شمال رود فرات، "أبوالحسن دغدش" کشته شد.

گفته می شود حمله نیروهای امنیتی و ارتش عراق پس از آن صورت گرفت که نیروهای "داعش" به همراه برخی از نیروهای عشایر استان "الرمادی"‌ و نیروهای گروهک تروریستی القاعده تلاش کردند به مرکز پلیس در منطقه "البوعلوان" حمله کنند.

گفتنی است مفتی "داعش" در حالی کشته شد که تنها یک روز از کشته شدن والی داعش در شهر فلوجه در درگیری با نیروهای عراق به هلاکت رسیده بود.

شایان ذکر است، نیروهای امنیتی و ارتش عراق طی یک ماه اخیر چندین عملیات برای مقابله با نیروهای تکفیری مانند نیروهای القاعده، داعش و غیره در مناطق غربی عراق انجام داده اند.




 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
hansen_html_code